تبلیغات

هفته آینده

 

سه شــنبه - 17:00 90/11/17

ورزشگاه : آزادی تــهـران

داور : نـــــامشخص

هفته گذشته





2 - 3


یــــکشنبه - 18:00 90/11/09

گـزارش - حـواشـی

عــکـس - ویــدئــو

تبلیغ پایین



آقای مایلی کهن شما اضافه فوتبالید نه عصاره فوتبال! مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
مقالات فوتبال
نوشته شده توسط حسن مهدوی   
چهارشنبه, 20 مرداد 1389 ساعت 12:13

مرجع خبری پرسپولیس : شما عصاره پرسپولیس نیستید که اگر بودید قهرمانی پاک تر از آب زلال این تیم را نه کار خدایان خود ساخته ، که کار خدای یکتای پاک سرشت برای شاد کردن 30 میلیون هوادار عاشق می پنداشتی.

محمد مایلی کهن را دیگر همه اهالی فوتبال می شناسند ، مردی که اگر چند ماه بدون تیم بماند برای بیانیه صادر کردن علیه این و آن دست به قلم می شود و اگر تیم هایی که تحت هدایت دارد در موقعیتی خطرناک قرار گیرند دست به افشاگری می زند! مربی تیم های همیشه میانه و پایین جدولی که سال هاست از افتخارآفرینی در عرصه ملی و باشگاهی تنها یک رؤیای شیرین برایش باقی مانده اما حاضر نیست بپذیرد که دوران او و امثال او به پایان رسیده است. او را می توان به نوعی دن کیشوت این فوتبال نامید که سپر و کلاه‏خودش افتخارات گذشته و نیز اسبش و نیزه اش بیانیه های متعدد و زبان تندی است که در آن بکار می برد!

مایلی کهن را اگر با چنین خصوصیاتی نشناخته بودیم، نام او هم مثل تمام مربیان تیم های میانه جدولی همچون یاوری ، استیلی و احمدزاده تنها دو بار در سال و با بازی مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس شنیده می شد و نه چون امروز که به هرکجا قدم می‏گذاری مایلی و حرف هایش نقل مجلس است!

علی دایی هر که باشد اهل جنگ زرگری و بازارگرمی نیست و معروف این است که همیشه حق خود را با تلاش درون زمین مسابقه گرفته است.

 

 

کسی که پس از حذف یک طرفه از تیم ملی کلامی از کادر جدید و تیم ملی به زبان نیاورد و پشت سرش را هم نگاه نکرد. اما راه مایلی کهن جداست؛ راه مایلی کهن پاکسازی فوتبال با بیانیه های کاغذی است و منشش در گسترش اخلاق با بی اخلاقی؛ چنان که ناخواسته (و شاید خواسته!) برای ما مصداق امروزی و عینی ضرب المثل لقمان حکیم در آموختن ادب از بی ادبان شده است.

او را وقتی از حسرت نداشتن درآمد 500 میلیونی, امیر قلعه نویی استقلال را "گروهبان قندلی" خطاب کرد هنوز در ظاهر یک پرسپولیسی در مقابل یک استقلالی می دانستیم و مانده بودیم خوشحال شویم یا ناراحت، اما این بار که در لوای تحقیر علی دایی، کلمه پرسپولیس را زیر سوال برده وظیفه خود می دانیم به جای دایی در مقام پاسخ گویی بر آییم و او را از نردبان توهمی که هرروز از آن بالاتر می رود پایین بیاوریم که شاید این  یک دلسوزی هم باشد چرا که معتقدیم عاقبت این نردبان افتادنی خواهد بود و هر چه مایلی از آن بالاتر برود در لحظه سقوط استخوانش سخت تر خواهد شکست!

آقای مایلی کهن! این روزها اگر به اندازه بازی با نوه هایت وقت برای افزایش اطلاعات فوتبالیت گذاشته بودی وضع تیمهای فانوس به دستت در انتهای جدول بهتر از این بود. برای آگاهی تان باید عرض کنیم علی دایی به واسطه حضور در مسابقات جام جهانی مدرک معادل مربی گری از یوفا دریافت کرده و نیازی به گذارندن کلاس برای کسب مجوز مربی گری ندارد. البته در این کم اطلاعی شما مقصر نیستید بلکه این ماییم که فراموشمان شده بود آرزوی حضور در جام جهانی هم یکی از رؤیاهای محقق نشده عمر ورزشی شماست و به همین دلیل هم از مزایای رسیدن به چنین افتخاری اطلاع ندارید و باید پیش از اینها آگاهتان می کردیم؛ ما را به خاطر این قصور عفو کنید, ولی خب حالا که فهمیدید!

جناب سرمربی خیلی سابق تیم ملی! علی دایی طی 9 ماه پس از آن حذف ناجوانمردانه از تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2010 جوانمردانه سکوت کرد اما از خانه بیرون آمد. از خانه بیرون آمد تا در حساس ترین مقطع آماده سازی تیم ملی شاهد صدور بیانه های شما در مذمت بنز خریدن های امیر قلعه نویی و ثبت رکورد برکناری شما پس از 13 روز فعالیت در تاریخ مربی گری کشور باشد. بله جناب مایلی کهن! علی دایی با علی کریمی و جواد نکونام و مهدی مهدوی کیا توفیقی در راه صعود به جام جهانی کسب نکرد اما بد نیست شما هم نابودی طلایی ترین تیم ملی المپیک دهه های اخیر فوتبال کشورمان را به دست پرتوان‏ تان به خاطر آورید. نسلی تکرار نشدنی از جوانانی که قهرمانی مسابقات آسیایی بوسان را برای کشور به ارمغان آوردند و نام هایی آشنا همچون مهدی رحمتی، ایمان مبعلی، حسین کعبی ، جواد کاظمیان و مهرزاد معدنچی همچون ستاره ای پر فروغ در آن می درخشیدند. به یاد آورید روزی را که به همراه همان تیم پر امید و با داشتن چنان ستارگانی, در حضور 60 هزار تماشاگر مشتاق در ورزشگاه بزرگ آزادی مقابل جوانان کره جنوبی زانو زدید تا برای فوتبال ما رؤیای المپیک به انتظاری نیم قرنی نزدیک شود.

آقای مایلی کهن! (مرجع خبری پرسپولیس)یکی از افتخاراتی که همواره در خود گویی های بی پایان و منیت های مداومتان از آن دم می زنید پیروزی شش بر دو برابر تیم ملی کره جنوبی است. می دانیم که افتخارات گذشته همیشه برای شما سپری بوده اند برای دفاع و توجیه عملکرد های امروزتان اما بدانید که همه چیز تاریخ مصرف دارد, سپری که شما در درست گرفته اید دیگر زنگ زده و ترک خورده شده است! با این حال لازم به یادآوری است که 4 گل از آن 6 گل روی خلاقیت فردی همین علی دایی بدست آمد که امروز به او می تازید و چه بسا اگر آن روز دایی نبود نتیجه افتخار آمیز شما به یک شکست آبروبرانه و یا حداکثر به یک تساوی ختم می شد!

 


مرد اخلاق فوتبال ! راستی از قرارداد 10 میلیاردی اسپانسری شرکت سایپا با فدراسیون فوتبال چه خبر؟ چک ها  به موقع وصول شده است؟ چگونه است که در بازی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی روز نیمه شعبان در ورزشگاه آزادی ، شرکت سایپا سبب خیر می شود و هوس پذیرایی از مهمانان می کند و بسته های خوراکی به داخل ورزشگاه رفته و جنگ "ساندیسی" در می گیرد و در میان این آشوب تراکتورسازی دو جلسه و پرسپولیس یک جلسه محروم شده و بازی مقابل تیم شما در  ورزشگاه سوت و کور آزادی برگزار می شود؟ نمی خواهید بگویید که اتفاقی بوده؟ فراموشمان شد که در این مواقع دستمال پاکسازی شما در جیبتان گیر می کند و بیرون نمی آید . تا دستمالتان بیرون نیامده یادی هم از مسابقه هفته گذشته نفت آبادان و سایپا بکنیم . با همان اخلاق جوانمردی و ورزشکاری همیشگی خودتان انتظار داشتید  امیدشریفی نسب به دلیل حضور فصل گذشته در سایپا مقابل تیم شما به میدان نرود تا شکست نخورید؟ عجبا که بازی پرسپولیس - سایپا را فراموش کردیم ، جایی که کریم انصاری فرد جوان را در دقایق ابتدایی بیرون کشیدید به جرم رفاقت با علی دایی و کم کاری در زمین ! این است مرام شما آقای مایلی کهن؟ روز بد یک جوان آینده دار در میدان را با چنین تهمت ناروایی به اتمام برسانید؟


جدیدا با طعنه ای که آشکارا از حسرت های درونی شما می گفت, از اینکه بایرن مونیخ ورزشگاه آلیانز را به نام بکن بائر نکرده و خیابانی در آلمان هم به نام این اسطوره نامیده نشده فرمایش ها فرمودید و اینگونه خواستید مثلا از نام گذاری یک سالن ورزشی در اردبیل به نام دایی انتقاد کنید. برای ما جای سوال است شما که شبانه روز با دستمال چرکین به دنبال پاک کردن کثیفی های این فوتبال راه افتاده‏اید تا به حال نشنیده اید که اکثر پروژه های ورزشی اردبیل به صورت نیمه کاره رها شده بود و با کمک های مادی و معنوی اسطوره های این شهر یعنی همین دایی و حسین رضازاده ساخت این مجموعه ورزشی به سرانجام رسید؟! از مدرسه سازی و کمک های دایی در اردبیل هم که احتمالا خبر ندارید چرا که دیدن چیزی جز ناپاکی را بر خود حرام اعلام کرده اید.

آقای مایلی کهن شما درست می گویید! در آلمان خیابانی را به نام بکن بائر نکرده اند اما خواهشا فقط کمی به جای حمله کردن به این و آن به آنچه در دنیای فوتبال می گذرد فکر کنید و از خود بپرسید علی دایی بر چه اساسی به عضویت کمیته فنی فیفا درآمده است؟ به افتخار قهرمانی با پرسپولیس در جام حذفی؟! مشخصا خیر. مرام و مسلک خارجی های فدراسیون بین المللی فوتبال همان مرام آلمانی هاست و با فرسنگ ها فاصله از فرهنگ ما که در آن بزرگانش با احترام با یکدیگر برخورد می کنند، شانه دیگری را پله بالا رفتن خود نمی بینند و موفقیتش خاری در چشمشان نمی شود، برای دادن پست و مقامهای سوری به پیشکسوتان منتظر سرطان گرفتن و رو به موت شدن آنان نمی مانند و هنگام سفر به مکه و کربلا به یاد دوستی و حلالیت طلبی نمی افتند! البته اگر بزرگی شما را فقط در طول و عرض بیانیه هایت خلاصه نکنیم.

 


بد زمانه ای شده است آقای مایلی کهن! مدیران باشگاههای سپاهان, استقلال و پرسپولیس که روزگاری در جبهه های مقابل قرار داشتند اکنون دست دوستی می دهند و بیانیه مشترک منتشر می کنند, نماینده سابق سرخپوشان در شمال غرب و تیم دوم اکثر هواداران پرسپولیس در لیگ آزادگان (تراکتورسازی) حالا که به لیگ برتر رسیده به نماد نفرت برای همان هواداران تبدیل شده است، پایگاه اجتماع پیشکسوتان پرسپولیس(استیل آذین) به سان دشمنی درجه یک و خونخوار در برابر این تیم مردمی قد علم کرده است و پیشکسوتان پرسپولیس در تیمهایی همچون سایپا نیز تیشه‏ی زدن به ریشه‏ی این تیم محبوب سی میلیون ایرانی را دو دستی چسبیده اند تا مبادا فرصتی برای ضربه زدن به محبوب‏ترین تیم آسیا از دستشان بدر رود!



حاج محمد آقا ! شما عصاره پرسپولیس نیستید، عصاره پرسپولیس همان سه کلمه کوتاه: "اول اخلاق، دوم درس، سوم ورزش" مرحوم اکرامی است. شما عصاره پرسپولیس نیستید که اگر بودید و اگر کمی می اندشیدید در می یافتید که آن قهرمانی پاک تر از آب زلال این تیم نه کار خدایان خود ساخته ذهن شما که کار خدای یکتای پاک سرشت برای شاد کردن 30 میلیون هوادار عاشقی بود که تنها صد هزار نفرشان در همان ورزشگاه قهرمانی تیمشان را از نزدیک به نظاره نشستند. آقای مایلی کهن! از نظر ما شما پرسپولیسی هم نیستید! گذشته ها فراموش می شوند ما و میلیون ها جوان دوست دار پرسپولیس, امروز را می نگریم و شما را مقابل خود می بینیم و به همین دلیل به شما هشدار می دهیم حاشیه سازی هایی که به پرسپولیس ما لطمه می زند را پایان دهید در غیر این صورت علی دایی در برابر شما تنها نخواهد بود؛ مطمئن باشید این جدال عبث به سود شما پایان نخواهد یافت چراکه بی شک دن کیشوت هم مردنی است...!

 

حسن مهدوی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 


مطالب مرتبط:


نظرات 

 
0 #95 shahp10 1389-11-01 19:28
ba slam .maili kohan niz yak perspolis bodh u hast baid ahtram pishkswatan ra grft.be omid pirozi bray perspolis hamishe ghahreman
نقل قول
 
 
+1 #94 جعفر 1389-10-12 14:53
علی دایی اسطوره فوتبال ایران بوده وهست وباغرضورزی مایلی محبوبیت دایی کم نمیشودو مایلی نه خودش ونه حرفاش دیگه ارزشی ندارد دایی دایی است ولو هزاربارتیمش ببازد ما یادمان نرفته که با گلهای دایی از شادی بارها بالا پریدیم وهوراکشیدیم واون برام قابل احترام خواهد ماند
نقل قول
 
 
+2 #93 mehraz 1389-07-30 10:12
movafeghammmmmm mm shadidddd
نقل قول
 
 
+4 #92 سرخ دل 1389-06-27 11:31
دایی دوستت داریم :-)
نقل قول
 
 
+2 #91 حسین 1389-05-25 17:23
خاک تو سرت مایلی که این همه اسم در کردی به خاطر پرسپولیس بوده حالا واسه ما شاخ شدی میخوای پرسپولیس کبیرو ببری تو حاشیه ؟؟؟؟ بزغاله :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-?
نقل قول
 
 
+3 #90 احمد 1389-05-24 11:00
با سلام
اگه یادتون باشه یکی دوسال قبل هم شاهد درگیری مایلی کهن و قلعه نوعی بودیم. سالهای گذشته هم مایلی کهن و پروین. امسال هم مایلی کهن و دایی. تنها چیزی که می تونیم نتیجه بگیریم اینه که به نظر میاد این آقا مشکل روانی داره. چون هر روز با یکی درگیر میشه. اما آقای مایلی کهن امیدوارم که این مطلب رو بخونید یا به شما اطلاع بدن. شما اگه واقعاً بدنبال انتقاد سازنده هستید و دغدغه ملی!!!!!!!!! دارید چرا ناکامی ها و ضعف های ورزش ما در طول این چهار پنج سال را متذکر نمیشید؟!! البته خودم تا حدودی جوابش رو میدونم اونم اینه که عشق به رئیس جمهورتون، شما رو کور کرده و به نوعی شما سوار بر اسب تکبر و خودبزرگ بینی شدید. حقیقت انتقاد از قرارداد دایی و امثال دایی نیست. حقیقت اون چیزیه که هست و شما نمی خواهید ببینید.
نقل قول
 
 
+3 #89 قاسم صادقی 1389-05-23 05:51
سلام بر همه پرسپولیسی ها
اگه مایلی کهن پرسپولیسیه چرا تیم ما رو به حاشیه میبره؟واقعا از لحاظ روانی میدونه چکار میکنه؟ آیا کل فوتبال گناهکاره و فقط اون پاکه با توهین به کریم انصاریفردو خدایان گفتنش اون اعتقاداتشو هم زیر سوال برد یه بار میگه پولونمیداد تا بره زندان یه بار میگه پول پفک نوه هاش نمیشه؟کدومو باور کنیم فقط همون که علی دایی گفت خداوند یکتا مریضها رو شفا بده
نقل قول
 
 
+2 #88 میلاد 1389-05-22 22:52
به قول علی آقا وقت اضافی دارین مگه؟؟ اخه مایلی کهن کیه که بخواهیم در موردش حرف هم بزنیم؟؟ :lol:
نقل قول
 
 
+5 #87 yasin 1 1389-05-21 17:02
نقل قول از ESI SAR TALAEI:
به نظر من باید امثال مایلی کهن رو کنار بذارن نه مربیایی مثل فیروز کریمی و نادر دست نشان . مایلی کهن همین الانش هم با رابطه داره مربی گری می کنه وگرنه هیچی مربی گری حالیش نیست . :P


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D

دمت گرم اس جون
نقل قول
 
 
+2 #86 mehran061 1389-05-21 16:57
maile kohan dige perspolisi nist :roll:
on dare babe hashie bordan tim be hame zarar mizane 8) 8)
daieeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeee dooooosssseeeet ttt daarrraaam :sigh: :-) :lol:
نقل قول
 
 
+2 #85 ESI SAR TALAEI 1389-05-21 14:49
به نظر من باید امثال مایلی کهن رو کنار بذارن نه مربیایی مثل فیروز کریمی و نادر دست نشان . مایلی کهن همین الانش هم با رابطه داره مربی گری می کنه وگرنه هیچی مربی گری حالیش نیست . :P
نقل قول
 
 
+5 #84 محمد- علی دایی 1389-05-21 11:02
می دونم خیلی ها چشم دیدن دایی رو ندارند از مربیان گرفته تا خیلی از مردم برید سایت استقلال ببینید در باره ی دایی چی میگن میدونید چرا؟ چون میسوزن از این که استقلال هیچ وقت نتونست یه اسطوره برای فوتبال بسازه از این میسوزن که دایی که بزرگترین فوتبالیست این مملکته، آقای گل جهانه، الان عضو کمیته‌ی فنی فیفاست، بلاتر و بکن بائر دوسش دارند و تو هر برنامه ای از طرف فیفا دعوت میشه، یه پرسپولیسیه. بله دوستان عزیز بهتر نیست حداقل ما که خودمون پرسپولیسی هستیم از دایی حمایت کنیم؟
فکر کردید مارادونا آدم خیلی خوبیه؟ دیگه علی دایی ما هرچی باشه از مارادونا که دیگه شخصیتش گند تر نیست! ولی همین مارادونا رو بعد از اون افتضاح تو جام جهانی دیدید آرژانتینیا چطور ازش استقبال کردند؟ کاش ما هم یکم یاد میگرفتیم
من افتخار می کنم که علی دایی آقای گل جهان الان سرمربی تیم محبوبم پرسپولیسه
نقل قول
 
 
+3 #83 Mehi 1389-05-20 20:05
نقل قول از yasin 1:
مهی جون کاملا حق با توئه دیگه از این بحثها بیایم بیرون چون باعث اختلاف ها میشه

مهدیه قرمز خوب کاری کرد واسه اینکه بی حرمتی نشه سریع خودشو کشید بیرون

بیا ما هم بحثو عوض کنیم

ما خاک پای همه هوادارای واقعی پرسپولیس هستیم

دستاشونو تک تک میبوسم و بهشون میگم خیلی دوستتون دارم

:sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh:

ey val hamchenin ,ma bishtar. :-)
نقل قول
 
 
+1 #82 yasin 1 1389-05-20 20:00
مهی جون کاملا حق با توئه دیگه از این بحثها بیایم بیرون چون باعث اختلاف ها میشه

مهدیه قرمز خوب کاری کرد واسه اینکه بی حرمتی نشه سریع خودشو کشید بیرون

بیا ما هم بحثو عوض کنیم

ما خاک پای همه هوادارای واقعی پرسپولیس هستیم

دستاشونو تک تک میبوسم و بهشون میگم خیلی دوستتون دارم

:sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh:
نقل قول
 
 
0 #81 معین 1389-05-20 19:46
دوستان دعوای دایی ومایلی را بسکو نیاورید یادتان باشد ما از همه پرسپولیس ها حمایت میکنیم دعوای زرگر مایلی فقط برای همین بازی بود و باختش ان را ادامه دار کرد البته محمد مایلی سیاه کار نبود فوتبال ایران باعث شد (امان از رفیق بد) ولی ما هر دو را دوست داریم وهرکدام در جایگاه خودش امروز دایی فردا قرمز دیگر شاید مایلی در هر صورت انها گوشت هم دیگر را بخورند استخوانش را دور نمی اندازند(جلو اس اس ها میگزاریم)قرمزها در هر شرایط برتر فوتبال ایران هستند
نقل قول
 
 
+3 #80 Mehi 1389-05-20 19:34
Moghabele maeli bayad sokut kard hamin.
نقل قول
 
 
+3 #79 Mehi 1389-05-20 19:32
نقل قول از yasin 1:
نقل قول از Mehi:
Yasin jan be nazare man az harki be porsi maeli male kodum time,tu kodum tim bazi karde hame migan PERSPOLIS.faghato faghat bekhatere hamin lafze PERSPOLIS ke bade esmeshe .nabayad besh tohin kard.faghat bekhatere inke ye moghe tu Perspolis bude.bavar kon age tu PERSPOLIS bazi nakarde bud khodam avalin kasi budam ke besh tohin mikardam.


مهی جون عزیزم دلیلی نداره هر کی تو پرسپولیس بازی کرده بیاد علیه باشگاه و پرسپولیس بیانیه خب اگه اینطوریه علی دایی هم تو پرسپولیس بازی کرده پس چرا حمایتش نمیکنیم؟

Yasin ina hemayat nist ina be hashie keshidane Perspolise.ta hala dide budi inghadr tarafdara tu in sait be ham tohin konan?bekhatere chi,chera.bazam migam ba tohin beham moshkel hal nemishe bayad hamun kariro kard ke HAJ HABIB GOFT.
نقل قول
 
 
-2 #78 yasin 1 1389-05-20 19:22
نقل قول از Mehi:
Yasin jan be nazare man az harki be porsi maeli male kodum time,tu kodum tim bazi karde hame migan PERSPOLIS.faghato faghat bekhatere hamin lafze PERSPOLIS ke bade esmeshe .nabayad besh tohin kard.faghat bekhatere inke ye moghe tu Perspolis bude.bavar kon age tu PERSPOLIS bazi nakarde bud khodam avalin kasi budam ke besh tohin mikardam.


مهی جون عزیزم دلیلی نداره هر کی تو پرسپولیس بازی کرده بیاد علیه باشگاه و پرسپولیس بیانیه خب اگه اینطوریه علی دایی هم تو پرسپولیس بازی کرده پس چرا حمایتش نمیکنیم؟
نقل قول
 
 
+1 #77 Mehi 1389-05-20 19:19
Yasin jan be nazare man az harki be porsi maeli male kodum time,tu kodum tim bazi karde hame migan PERSPOLIS.faghato faghat bekhatere hamin lafze PERSPOLIS ke bade esmeshe .nabayad besh tohin kard.faghat bekhatere inke ye moghe tu Perspolis bude.bavar kon age tu PERSPOLIS bazi nakarde bud khodam avalin kasi budam ke besh tohin mikardam.
نقل قول
 
 
+1 #76 yasin 1 1389-05-20 19:08
محسن جون سلام

مطلبو قشنگ نخوندی گفته با کمک خدایان

یعنی ما چند تا خدا داریم؟

به نظرت کفر نگفته؟

درسته ما بازی با صبا و بازی با فولاد گستر با رمز یا ابوالفضل و با کمک خدای یگانه هستیمون بردیم اما نه با کمک خدایان

بازم ببخشید فقط یه نظره عزیزم :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
نقل قول
 
 
-2 #75 هومن 1389-05-20 19:02
نقل قول از yasin 1:
ابجی مهی درسته نباید گذشته هارو فراموش کرد

گذشته ای که نام پرسپولیس با گلهای مایلی کهن-پیوس-پروین-کلانی-بهزادی-و امثال اینها به اوج خودش رسید

اما اینها فقط مال گذشته است

کاملا حق با توئه

احترام باید گذاشت و نباید فراموشش کنیم گذشته هارو

اما به نظرت جلوی بی احترامی هارو چطوری باید گرفت؟

جلوی بیانیه دادن رو چطوری باید گرفت؟

جلوی این توهین هارو چطوری باید گرفت؟

اقای مایلی کهن وقتی نتیجه نمیگیره هرکی رو که گیر بیاره علیهش بیانیه میده

منظورم فقط علی دایی نیست مثل قلعه نوعی و امثال او

چرا نباید بهش بفهمونیم که این کارهاش اشتباهه

خودش هم باید بفهمه؟

اگه ادعا میکنه که یه پرسپولیسیه پش به جای بیانیه دادن و توهین به تیم و هواداران به فکر تیم خودش باشه و واسه پرسپولیس حاشیه درست نکنه؟

مطلب اقای مهدوی خیلی به حق و به جا بود

نظرت چیه ابجی مهی؟

مایلی کهن واسه پرسپولیس زحمت کشیده ؟ وظیفه اش بوده . بیشتر از 10 برابر زحمتی که واسه پرسپولیس کشیده سود برده و معروف شده . هیچ وقت هم بازیکن اسطوره ای نبوده

اما همایون بهزادی چی؟ سه گل توی دربی 6 تاییا به استقلال زده . اون کسایی که سنگ مایلی کلنگ به سینه میزنن سالی یک بار اسم بهزادی رو میشنون؟ یا مرحوم صفر ایرانپاک ، که بیشترین تعداد گل رو به استقلال زده . یا حسین کلانی عزیز . اینها هیچ کدوم پرسپولیسی نیستن؟ که سالی یه بار اسمشون نیست؟ فقط این کلنگ داروغه و با بیانیه هاش پرسپولیسیه ؟ اون از 100 تا دشمن هم ضدپرسپولیس تره
نقل قول
 
 
-3 #74 yasin 1 1389-05-20 18:57
نقل قول از Mehi:
نقل قول از yasin 1:
هر کی با این مطلب مشکل داره پرسپولیسی نیست یعنی غیرت نداره


:P :P :P :P :P :P :P :P

yasin jan az to tavagho nadashtam in ghadr rahat tohin koni.


سلام مهی جون

ببخشید عزیزم به خدا منظوری نداشتم

خیلی ببخشید

به خدا فقط یه انتقاده نه چیز دیگه

دوستت دارم مهی جون
نقل قول
 
 
0 #73 aria 1389-05-20 18:56
قربون حرفات مهدوی جون
نقل قول
 
 
-2 #72 yasin 1 1389-05-20 18:55
ابجی مهی درسته نباید گذشته هارو فراموش کرد

گذشته ای که نام پرسپولیس با گلهای مایلی کهن-پیوس-پروین-کلانی-بهزادی-و امثال اینها به اوج خودش رسید

اما اینها فقط مال گذشته است

کاملا حق با توئه

احترام باید گذاشت و نباید فراموشش کنیم گذشته هارو

اما به نظرت جلوی بی احترامی هارو چطوری باید گرفت؟

جلوی بیانیه دادن رو چطوری باید گرفت؟

جلوی این توهین هارو چطوری باید گرفت؟

اقای مایلی کهن وقتی نتیجه نمیگیره هرکی رو که گیر بیاره علیهش بیانیه میده

منظورم فقط علی دایی نیست مثل قلعه نوعی و امثال او

چرا نباید بهش بفهمونیم که این کارهاش اشتباهه

خودش هم باید بفهمه؟

اگه ادعا میکنه که یه پرسپولیسیه پش به جای بیانیه دادن و توهین به تیم و هواداران به فکر تیم خودش باشه و واسه پرسپولیس حاشیه درست نکنه؟

مطلب اقای مهدوی خیلی به حق و به جا بود

نظرت چیه ابجی مهی؟
نقل قول
 
 
-1 #71 Mehi 1389-05-20 18:53
نقل قول از yasin 1:
هر کی با این مطلب مشکل داره پرسپولیسی نیست یعنی غیرت نداره


:P :P :P :P :P :P :P :P

yasin jan az to tavagho nadashtam in ghadr rahat tohin koni.
نقل قول
 
 
-1 #70 Mahdiye Ghermez 1389-05-20 18:42
سلام یاسین

اگه جوابتو بدم بحث دوباره شروع میشه، مجبورم سکوت کنم.

متأسفانه نظر من در مورد پروین و مایلی کهن و خیلی های دیگه که تو پرسپولیس بودنو رفتن با 90% پرسپولیسی ها متفاوته.

ببین نظر اکثر پرسپولیسی ها همینه که اینجا نوشتن:"آقای مایلی کهن! از نظر ما شما پرسپولیسی هم نیستید! گذشته ها فراموش می شوند ما و میلیون ها جوان دوست دار پرسپولیس, امروز را می نگریم و شما را مقابل خود می بینیم"

من برعکس شماها فقط امروز رو نمیبینم :-)
نقل قول
 
 
0 #69 محسن 1389-05-20 18:37
نقل قول از yasin 1:
سلام ابجی مهی

درسته که احترام گذاشتن به پیشکسوت های پرسپولیس باید رعایت بشه

ولی هرکی از راه برسه و بخواد دری وری بگه ما اجازه نمیدیم

شما حرف اقای داروغه رو مثل اینکه نخوندید

ایشون گفته با کمک خدایان تونستیم جام بگیریم

این یه توهین به تو و من و امثال پرسپولیس ها نیست؟

ابجی جونم یه خورده روی این مطلب فکر کن

ببخشید اگه ازت انتقاد کردم فقط نظرمو گفتم

:sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh:


خب همچین بیراه هم نگفته،ما هرچی داریم قبل از تلاش بازیکنان از خدا داریم.
قضا و قدر الهی هم در کارهامون دخیل بوده،پنالتیهامو ن با صبا رو یادتون نمیاد؟!!!
بازی فینال رفت،این همه توپ زدن کی بود اون توپها رو به بیرون راهنمایی کرد!!!!
حالا ایشاالله این فصل ببینیم که دایی چه گلی سرمون میزنه.
تعصب خوبه اما واقع بین هم باشیم بد نیستا.
میتونیم با تعصب خیلی چیزها رو نبینیم اما با تعصب قضاوت کردن فقط باعث گول خوردن خودمون میشه.
فقط پرسپولیس. :sigh:
امیدواریم سایت در مورد مشکلات فنی تیم هم بیانیه یا مطلب بدن چون تا کی باید منتظر پاس گلهای مدافعان حریف باشیم؟!!! :-?
4 تا گل زدیم همش از روی اشتباهات مدافعان حریف بوده که دو-سه تاش روی پاس گلهای مستقیم اونهابوده. :-?
نقل قول
 
 
+1 #68 yasin 1 1389-05-20 18:16
سلام ابجی مهی

درسته که احترام گذاشتن به پیشکسوت های پرسپولیس باید رعایت بشه

ولی هرکی از راه برسه و بخواد دری وری بگه ما اجازه نمیدیم

شما حرف اقای داروغه رو مثل اینکه نخوندید

ایشون گفته با کمک خدایان تونستیم جام بگیریم

این یه توهین به تو و من و امثال پرسپولیس ها نیست؟

ابجی جونم یه خورده روی این مطلب فکر کن

ببخشید اگه ازت انتقاد کردم فقط نظرمو گفتم

:sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh:
نقل قول
 
 
+1 #67 yasin 1 1389-05-20 18:05
اقای مایلی کهن یا اقای داروغه ما پرسپولیسیهای با غیرت اجازه نمیدیم شما به تیم ما و شخصیت تیم ما توهین کنی

ما 30 ملیون هوادار پشت سرمربی تیممون علی دایی هستیم

خواهشا دست از این بیانیه دادن های ابکی بردارید و به جای توهین کردن به سرمربی تیمها به تیم خودتون برسید تا سقوط نکنید

شما فقط ادعا میکنید یه پرسپولیسی هستید ولی در عمل دارید به تیم پرسپولیس ضربه میزنید

اقای داروغه این اسم و لقبی هست که علی دایی واسه شما گذاشته همانطور که شما واسه دیگران به خاطر حسادت اسم و لقب میگذارید

:-? :-? :-? :-? :-?

زنده باد اقای مهدوی با این مطلب واقعا قشنگت

نمیدونم دیگه چطوری این مطلب و توصیف کنم

واقعا دستت درد نکنه

خسته هم نباشی

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
نقل قول
 
 
+3 #66 yasin 1 1389-05-20 17:59
هر کی با این مطلب مشکل داره پرسپولیسی نیست یعنی غیرت نداره

زنده باد اقای مهدوی با غیرت

زنده باد

ذرود به شرف و غیرتت

واقعا باید ستایشت کرد

:P :P :P :P :P :P :P :P
نقل قول
 
 
+2 #65 yasin 1 1389-05-20 17:55
اقای مهدوی مرسی از مطلب واقعا قشنگت

باید ستایشت کرد

باید شمارو پرستید

شما یه پرسپولیسی باغیرتی

درود به شرف و غیرتت

درود

دوستت داریم اقای مهدوی

:P :P :P :P :P :P :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :-) :-) :-) :-) :-) :-)
نقل قول
 
 
+2 #64 Mehi 1389-05-20 17:41
نقل قول از qumbil:
معمولا صحبت های آقای مهدوی فصل خطاب هست :lol:
بعد از ایشون کسی دیگه جرات نظر دادن نداره :D (شوخی بود)

:D :D :D :D :D
نقل قول
 
 
+4 #63 perspolis52 1389-05-20 17:41
خدایا اونایی که از مایلی کودن همایت می کنید شده عزیز واسه شما واقعا این بی شعور پیشکسوته فقط می تونم بگم براتون خیییییییییییییی ییییییییییییییی ییییییییییییییی ییییییییییییییی ییییییییییییییی ییییییییی متاسفم دایی سرور مایلی کودن
دایی دوستت دارم
نقل قول
 
 
+5 #62 perspolis52 1389-05-20 17:37
واقعا برای اونای که از مایلی کودن همایت می کنن متاسفم دلتون خوشه پرسپولیسی هستید نیستید شما دشمنید :-? :-?
نقل قول
 
 
-6 #61 qumbil 1389-05-20 17:33
معمولا صحبت های آقای مهدوی فصل خطاب هست :lol:
بعد از ایشون کسی دیگه جرات نظر دادن نداره :D (شوخی بود)
نقل قول
 
 
-3 #60 AMIR-29 1389-05-20 17:23
دوست دارم مایلی کهن :sigh:

تایید نکنی خیلی بدبختی :-|
حرفاش همه حقه مایلی کهن

دایی چیکار کرده که بقیه پولم میخواد از فدراسیون؟
مایلی نترس همیشه حق را بگو

دایی مغرور خودخواه باید یروزی سرش به سنگ بخوره
مهدوی فکر میکنی خیلی قشنگ مینویسی این چرندیات را سر هم میکنی؟ :-| :D

مدرسه ساخته به درک با پول بیت المال مدرسه ساختن هنره؟ :cry:


نفرین به تو اگه تایید نکنی

حالا چی شده دلتون برا قلعه نوعیی حرومخور سوخته؟
فقط مایلی کهن
به امید روزی که بشه سرمربی پرسپولیس عزیز :sigh:

درود بر پرسپولیس و پرسپولیسی
نقل قول
 
 
+1 #59 Mehi 1389-05-20 17:22
نقل قول از حسن مهدوی:
بحث خارح از موضوع ممنوع

موافقت و مخالفت هر کس با یک بار اعلام کافیه

Aghaye Mahdavie aziz sharmande emruz aslan hormate in saite ESHGHO negah nadashtim.man az tarafe hame az shoma ke hesabi baraye in sait zahmat mikeshin MAZERAT khahi mikonam.Az shoma mamnunam. :-)
نقل قول
 
 
-1 #58 حسن مهدوی 1389-05-20 17:15
بحث خارح از موضوع ممنوع

موافقت و مخالفت هر کس با یک بار اعلام کافیه
نقل قول
 
 
-5 #57 Mehi 1389-05-20 17:08
Nima jan una tamum kardan u mikhay shoru koni.bashe man ba khodam budam man hich kari bara in perspolis nakardam joz tarafdari ke be nazare man hiche.azize man u faghat hamin harfo az maieli shenidi.bazie brgasht ke be saipa bakhtim yadet nist maieli chi goft.yadete?man bekhatere hamun harfesh alan besh tohin nemikonam
نقل قول
 
 
0 #56 nima perspolisi 1389-05-20 16:56
نقل قول از Mehi:
نقل قول از nima perspolisi:
نقل قول از Mehi:
اي كاش يكي از اين دو تا استقلالي بود.2تا پرسپوليسي افتادن به جونه هم كه چي بشه.اين دوتا شدن عامل حاشيه. :-?

مایلی کهن پرسپولیسی نیست اگه بود با این اراجیفش تیم و به حاشیه نمیکشید.

من وتوباتمامه اونايي كه تو اين سايتيم به غير ازاقاي مهدوي گل. تا حالا براي پرسپوليس چيكار كرديم هيچي.ولي مايلي يه زمان تو پرسپوليس بازي كرده خيلي نامرديه بهش ...بگيم.

این چه فرمایشیه عزیزم؟!!
ما هیچ کاریم نکرده باشیم همیشه از تیم حمایت کردیم و هیچ وقتم سعی نکردیم تیمو به حاشیه بکشونیم.
منم میگم مایلی کهن پیشکسوته قبول!! ولی اگه بخواد بر علیه تیم حرف بزنه و تیمو به حاشیه بکشونه ما ساکت نمیمونیم.
اینکه یه زمانی تو تیم بوده باعث نمیشه بر علیه تیم کاری کنه و انتظار داشته باشه کسی بهش هیچی نگه و همه بهش احترام بزارن.
نقل قول
 
 
+1 #55 مهدی 1389-05-20 16:50
برای عوض کردن جو حاکم :-*
نیما تو قبل توی سانتیا نبودی؟؟؟ :lol:
نقل قول
 
 
-1 #54 Mahdiye Ghermez 1389-05-20 16:50
نقل قول از nima perspolisi:
اقا هومن! مهدیه خانوم بابا بیخیال بشید
یه صلوات بفرستید دیگه تمومش کنید بحثو.
البته لطفا :-)

چشم نیما :lol:
الهم صل علی محمد و ال محمد
نقل قول
 
 
+2 #53 Mehi 1389-05-20 16:45
نقل قول از nima perspolisi:
نقل قول از Mehi:
اي كاش يكي از اين دو تا استقلالي بود.2تا پرسپوليسي افتادن به جونه هم كه چي بشه.اين دوتا شدن عامل حاشيه. :-?

مایلی کهن پرسپولیسی نیست اگه بود با این اراجیفش تیم و به حاشیه نمیکشید.

من وتوباتمامه اونايي كه تو اين سايتيم به غير ازاقاي مهدوي گل. تا حالا براي پرسپوليس چيكار كرديم هيچي.ولي مايلي يه زمان تو پرسپوليس بازي كرده خيلي نامرديه بهش ...بگيم.
نقل قول
 
 
+1 #52 nima perspolisi 1389-05-20 16:44
اقا هومن! مهدیه خانوم بابا بیخیال بشید
یه صلوات بفرستید دیگه تمومش کنید بحثو.
البته لطفا :-)
نقل قول
 
 
+3 #51 nima perspolisi 1389-05-20 16:35
نقل قول از Mehi:
اي كاش يكي از اين دو تا استقلالي بود.2تا پرسپوليسي افتادن به جونه هم كه چي بشه.اين دوتا شدن عامل حاشيه. :-?

مایلی کهن پرسپولیسی نیست اگه بود با این اراجیفش تیم و به حاشیه نمیکشید.
نقل قول
 
 
+1 #50 هومن 1389-05-20 16:32
نقل قول از nima perspolisi:
ما به همه پرسپولیسیای قدیمی و پیشکسوت احترام میذاریم ولی تا وقتی که اونا هم احترام پرسپولیسو نگه دارن. اگه کوچکترین بی احترامی به تیم محبوبمون بکنن خیلی راحت از خانواده پرسپولیس بیرونشون میکنیم. مثل همین یارو مایلی کهن.
نمیشه که هر اراجیفی دلش میخواد بگه هیشکیم چیزی بهش نگه :-?

آفرین نیما خیلی دوست دارم
کسی که به پرسپولیس ضربه بزنه پرسپولیسی نیست بلکه دشمن پرسپولیسه ! یادمون نمیره میداودی پیشنهادهای 600-700 میلیونی رو رد کرد و به خاطر اس تق لالی بودن رفت تیم فتل

ولی پرسپولیسیا.... ماجرای کریم انصاری فرد...

فرق مایلی کلنگ و احمدزاده و مدیر روستا چیه؟ آهان اون دو تا بنده خدا حداقل واسه پرسپولیس ضرر ندارن. آقای به ظاهر پرسپولیسی ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان !
آرزوی سرمربی گری پرسپولیس رو به گور میبری!
نقل قول
 
 
+1 #49 Mehi 1389-05-20 16:31
اي كاش يكي از اين دو تا استقلالي بود.2تا پرسپوليسي افتادن به جونه هم كه چي بشه.اين دوتا شدن عامل حاشيه. :-?
نقل قول
 
 
+2 #48 nima perspolisi 1389-05-20 16:29
ما به همه پرسپولیسیای قدیمی و پیشکسوت احترام میذاریم ولی تا وقتی که اونا هم احترام پرسپولیسو نگه دارن. اگه کوچکترین بی احترامی به تیم محبوبمون بکنن خیلی راحت از خانواده پرسپولیس بیرونشون میکنیم. مثل همین یارو مایلی کهن.
نمیشه که هر اراجیفی دلش میخواد بگه هیشکیم چیزی بهش نگه :-?
نقل قول
 
 
0 #47 jfet 1389-05-20 16:28
البته دوستان به نظر من دیگه گیر ندیم به این قضیه چون تخریب دو اسطوره پرسپولیس به نفع امثال قلعه مرغیه :roll:

(گروهبان قندلی) :D
نقل قول
 
 
0 #46 هومن 1389-05-20 16:28
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
من دنبال حرفایی که علیه دایی زده نیستم، اما از رک بودنش و مسائلی که در مورد فوتبال بیان میکنه خوشم میاد.

تو خودت نوشتی حرفاش در مورد جیه، من علاقه ای ندارم در مورد تفکرات سیاسیش چیزی بدونم، همین قدری که میدونم واسم کافیه.


واقعا پدیده های جالبی می بینیم ، آدم بگه از طرز حرف زدن یه نفر خوشم میاد ولی با حرفاش کاری ندارم :o مثلا معاویه الان بیاد حرفای قشنگ قشنگ بر ضد اسلام بزنه باید خوشمون بیاد :o
نقل قول
 
 
-4 #45 jfet 1389-05-20 16:26
علی دایی هم اشتباهاتی داره:

تا قبل از این که بیاد پرسپولیس هیچ تعصبی به پرسپولیس نداشت و با پیراهن صبا و سایپا جلوی پرپولیس خیلی خوب بازی میکرد.

با مهدوی کیا و کریمی مشکل داشت که ستاره های محبوب پرسپولیس بودند.

با خیلی ها تو فصل نقل و انتقالات مشکل داشت.

با گرفتن این پولش هر روز تیم رو تو حاشیه میبره.

... :zzz
نقل قول
 
 
+2 #44 nima perspolisi 1389-05-20 16:23
نقل قول از jfetف:
نقل قول از هومن:
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
جوابِ های، هویه.
مایلی یه چیزی گفت دایی هم کم نیاورد، جوابشو داد.

حالا که دایی خودش کوتاه اومده، چرا ما به این قضیه دامن بزنیم :roll:

برای اینکه مرتیکه گفته پرسپولیس تیمهای دسته دویی رو با کمک خدایان برده :-?
باز ازش حمایت کن :-? والا خجالت داره


به نظر من هم قهرمانی پرسپولیس تو جام حذفی مفت نمی ارزه،

خودمم بازی با صبا زیر بارون تو استادیوم بودم،

کاملا شانس آوردیم. :zzz

شما با این تفکرات ادعای پرسپولیسی بودن دارید؟؟
متاسفم
نقل قول
 
 
0 #43 Mahdiye Ghermez 1389-05-20 16:21
نقل قول از هومن:
نقل قول از qumbil:
هومن جان تو چرا همش گیر دادی به Mahdiye Ghermez ؟بنده خدا این پیام آخریش که بد نبود.ضمنا مگه فقط این کاربر این حرفا رو زده؟هر کسی نظر خودش رو میگه

برای اینکه با نظرش مخالفم و منطق نداره . میگه دوست ندارم برم حرفاشو بخونم ولی از حرفاش خوشم میاد :-? این یعنی حمایت کورکورانه :-?

من دنبال حرفایی که علیه دایی زده نیستم، اما از رک بودنش و مسائلی که در مورد فوتبال بیان میکنه خوشم میاد.

تو خودت نوشتی حرفاش در مورد جیه، من علاقه ای ندارم در مورد تفکرات سیاسیش چیزی بدونم، همین قدری که میدونم واسم کافیه.
نقل قول
 
 
+1 #42 nima perspolisi 1389-05-20 16:20
نقل قول از هومن:
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
آقای qumbil دایی و مایلی همیشه با هم دعوا دارن، هیچ احترامی هم به هم نمیذارن.

مایلی شرایط پرسپولیس رو درک نمیکنه و تو این شرایط واسه پرسپولیس حاشیه درست میکنه :roll: دایی هم خیلی وقتا احترام بزرگترشو نگه نمیداره.
هرچند که اینبار مایلی شروع کرد و تو موضوعی که بهش هیچ ربطی نداشت دخالت کرد.

من تو این قضیه طرفدار دایی ام اما همیشه مایلی کهن واسم قابل احترامه.

تو میتونی احترام نذاری :-*

آخه شما که طرفداری می کنید این مصاحبه رو خوندید؟ :-?

http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1590716&Lang=P

رسما برگشته گفته به دست بوسی ... فلانی رفتم و افتخار هم میکنم :-? این آدم قابل احترامه :-?

اقا هومن کیه که اینو نشناسه؟!!!
یک سری افراد معلوم الحال که چهرشون کاملا برای مردم شناخته شدس.
نقل قول
 
 
+3 #41 nima perspolisi 1389-05-20 16:15
نقل قول از jfet:
علی دایی شاگرد مایلی کهن ه و باید بهش احترام بذاره،

اگه حرمت پیشکسوت نگه داشته نشه،

که سنگ رو سنگ بند نمیشه.

مایلی کهن خودش احترام خودشو از بین برد پس نباید انتظار احترام از کسی داشته باشه
نقل قول
 
 
+1 #40 هومن 1389-05-20 16:14
نقل قول از qumbil:
هومن جان تو چرا همش گیر دادی به Mahdiye Ghermez ؟بنده خدا این پیام آخریش که بد نبود.ضمنا مگه فقط این کاربر این حرفا رو زده؟هر کسی نظر خودش رو میگه

برای اینکه با نظرش مخالفم و منطق نداره . میگه دوست ندارم برم حرفاشو بخونم ولی از حرفاش خوشم میاد :-? این یعنی حمایت کورکورانه :-?
نقل قول
 
 
+2 #39 nima perspolisi 1389-05-20 16:12
نقل قول از sina t92:
من واقعا متاسفم براي شماها كه اينجوري عليه مايلي كهن حرف ميزنيد و اينجوري از يك نا پرسپوليسي بنام علي دايي سخن ميگيد

كسي كه زماني كه تيم ملي ايران رو با بهترين نسلي كه داشت رو نابود كرد وبعدش به جاي عذرخواهي طلب پول بيت المال رو مينه واقعا شرم آوره
براي اين نويسنده ها هم كه با اومدن يه مربي يا مديري عليه قبلي ها مينويسند هم متاسفم، شما هم پرسپوليسي نيستيد
واقعا خجالت آوره

ما هم برای شما متاسفیم که تحت تاثیر جو سازی های یه عده قرار میگیریدو حتی حاضرید به خاطر افراد تیمو به حاشیه بکشید.
پول بیت المال؟؟ کودوم بیت المال؟؟ در باره این مورد انقدر بحث شده که دیگه لزومی نداره حرفای تکراری زده بشه ولی اینو یادتون باشه که دایی تا زمانیکه کفاشیان پررو بازی در نیاورده بود پولشو نمیخواست.
در ضمن این پول حق دایی هست قانون اینو میگه.
بحث بیت المال هم یکی از همون روشهای پوپولیستیه اقایون هست که برای عوامفریبی افرادی مثل شما مطرح شده
نقل قول
 
 
-1 #38 jfetف 1389-05-20 16:12
نقل قول از هومن:
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
جوابِ های، هویه.
مایلی یه چیزی گفت دایی هم کم نیاورد، جوابشو داد.

حالا که دایی خودش کوتاه اومده، چرا ما به این قضیه دامن بزنیم :roll:

برای اینکه مرتیکه گفته پرسپولیس تیمهای دسته دویی رو با کمک خدایان برده :-?
باز ازش حمایت کن :-? والا خجالت داره


به نظر من هم قهرمانی پرسپولیس تو جام حذفی مفت نمی ارزه،

خودمم بازی با صبا زیر بارون تو استادیوم بودم،

کاملا شانس آوردیم. :zzz
نقل قول
 
 
+1 #37 Mahdiye Ghermez 1389-05-20 16:11
نقل قول از هومن:
[quote name="Mahdiye Ghermez"]
]
آخه شما که طرفداری می کنید این مصاحبه رو خوندید؟ :-?

http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1590716&Lang=P

رسما برگشته گفته به دست بوسی ... فلانی رفتم و افتخار هم میکنم :-? این آدم قابل احترامه :-?

من گفتم طرفدار دایی ام نه مایلی.

من اونو به خاطر پرسپولیسی بودنش، به خاطر رک بودنش دوس دارم.

علاقه ای به خوندن حرفاش ندارم و به پستی که شما دادی نمیرم.

اما حدس میزنم منظورت چی باشه، من به تفکرات سیاسیش کاری ندارم، مدیرعامل خودمونم تفکرش همینه :roll:

اما چون واسه پرسپولیس زحمت میکشه واسم قابل احترامه.
نقل قول
 
 
0 #36 هومن 1389-05-20 16:06
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
جوابِ های، هویه.
مایلی یه چیزی گفت دایی هم کم نیاورد، جوابشو داد.

حالا که دایی خودش کوتاه اومده، چرا ما به این قضیه دامن بزنیم :roll:

برای اینکه مرتیکه گفته پرسپولیس تیمهای دسته دویی رو با کمک خدایان برده :-?
باز ازش حمایت کن :-? والا خجالت داره
نقل قول
 
 
+1 #35 Mahdiye Ghermez 1389-05-20 16:05
جوابِ های، هویه.
مایلی یه چیزی گفت دایی هم کم نیاورد، جوابشو داد.

حالا که دایی خودش کوتاه اومده، چرا ما به این قضیه دامن بزنیم :roll:
نقل قول
 
 
+2 #34 هومن 1389-05-20 16:04
نقل قول از jfet:
علی دایی شاگرد مایلی کهن ه و باید بهش احترام بذاره،

اگه حرمت پیشکسوت نگه داشته نشه،

که سنگ رو سنگ بند نمیشه.

خاک بر سر شاگردی که استادش :-x کلنگ باشه
نقل قول
 
 
+1 #33 nima perspolisi 1389-05-20 16:04
کسی که انتظاره احترام از دیگران داره اول باید خودش احترامه خودشو نگه داره بعد از دیگران انتظار داشته باشه.
وقتی مایلی کهن میگه امثال من باعث شدن پرسپولیس به اینجا برسه شما دیگه چه انتظاری ازش دارید؟؟؟؟ بازم فک میکنید پرسپولیسیه؟؟
این اقا خودشو حتی از پرسپولیسم بالاتر میدونه.
یادمون نره این پرسپولیسه که این اقایونو به اینجا رسونده.
نقل قول
 
 
+1 #32 هومن 1389-05-20 16:02
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
آقای qumbil دایی و مایلی همیشه با هم دعوا دارن، هیچ احترامی هم به هم نمیذارن.

مایلی شرایط پرسپولیس رو درک نمیکنه و تو این شرایط واسه پرسپولیس حاشیه درست میکنه :roll: دایی هم خیلی وقتا احترام بزرگترشو نگه نمیداره.
هرچند که اینبار مایلی شروع کرد و تو موضوعی که بهش هیچ ربطی نداشت دخالت کرد.

من تو این قضیه طرفدار دایی ام اما همیشه مایلی کهن واسم قابل احترامه.

تو میتونی احترام نذاری :-*

آخه شما که طرفداری می کنید این مصاحبه رو خوندید؟ :-?

http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1590716&Lang=P

رسما برگشته گفته به دست بوسی ... فلانی رفتم و افتخار هم میکنم :-? این آدم قابل احترامه :-?
نقل قول
 
 
-1 #31 jfet 1389-05-20 16:01
آخه این سایت که به این راحتی هک میشه،

چه جوری به خودش اجازه میده چنین حرفهایی بنویسه؟

پرسپولیسی پرسپولیسی رو خراب نمی کنه. :roll:


-----------
مدیریت : حد خود را رعایت کنید .
نقل قول
 
 
+1 #30 hossein khalaj 1389-05-20 15:48
همه ما ب پیشکسوتای پرسپولیس باید احترام بذاریم ولی این مایلی دیگه شورشو در اوورد اگه ازین حرفاش بشه گذشت از کاری که با کریم انصاریفرد کرد و نذاشت بیاد پرسپولیس نمیشه گذشت :cry:
نقل قول
 
 
+2 #29 مهدی 1389-05-20 15:47
اگه این حرفهائی که توی این مقاله نوشته شده به قول شما اراجیفه پس این حرفهای اقای پرسپولیسی که شما داری ازش طرفداری میکنی چیه؟؟
لینکش رو میذارم تا بری و بخونی .اگه هم لینک باز نشد میتونی توی پارس فوتبال مقاله ی ( داستان سراهائی که فقط از مایلی کهن بر می آید ) رو مطالعه کنی که ببینی آقای پرسپولیسی شما چیکار داره میکنه.

اینم لینکش:
http://www.parsfootball.com/Articles/32440.html
نقل قول
 
 
-1 #28 jfet 1389-05-20 15:44
نقل قول از qumbil:
نقل قول از jfet:
مایلی کهن پرسپولیسیه این اراجیف چیه تو سایت به عنوان خبر نوشتید،

خجالت داره والله! :-? :-? :-? :-? :-?

حسین جان این خبر نیست مقالست


حالا هر چی علی جون،

ولی این که دلیل نمیشه چون علی دایی الان تو پرسپولیسه به مایلی کهن توهین بشه.

کدوم بیشتر واسه پرسپولیس بیشتر زحمت کشیدند؟

البته مایلی کهن اشتباهاتی کرده ولی به هر حال پیشکسوته. :roll:
نقل قول
 
 
0 #27 qumbil 1389-05-20 15:40
نقل قول از jfet:
مایلی کهن پرسپولیسیه این اراجیف چیه تو سایت به عنوان خبر نوشتید،

خجالت داره والله! :-? :-? :-? :-? :-?

حسین جان این خبر نیست مقالست
نقل قول
 
 
+2 #26 jfet 1389-05-20 15:39
علی دایی شاگرد مایلی کهن ه و باید بهش احترام بذاره،

اگه حرمت پیشکسوت نگه داشته نشه،

که سنگ رو سنگ بند نمیشه.
نقل قول
 
 
-1 #25 jfet 1389-05-20 15:38
مایلی کهن پرسپولیسیه این اراجیف چیه تو سایت به عنوان خبر نوشتید،

خجالت داره والله! :-? :-? :-? :-? :-?
نقل قول
 
 
-3 #24 اشکان 1389-05-20 15:35
دایی عزیزه چون الان سرمربیه شایدم سال دیگه مایلی کلنگ شد مربی اونوفت اینجا عزیز میشه
ثانيا اینا همه جنگ زرگريه برای امثال منو شما.
وگرنه فراموش نکنید که دايی هم يه شبه با خداااااا :)
لابی کرد و با تسبيح چرخوندن روی نيمکت به تيم ملی رسيد
اینا همشون از يه قماشن فقط نقشهايی که بهشون ميدن فرق می کنه.
علی دایی از مایلی کهن بدتر نباشد در حد و اندازه اوست. دایی که برای مردم خودش را فدا نکرده ؛ دایی هم به فکر منافع خودش در این ممللکت است نه ما هوادارا.
نقل قول
 
 
+3 #23 مهدی 1389-05-20 15:32
دوستان عزیز بجای این حرفها و کل کل کردنها به فکر تیم باشید .به جای تفرقه اندازی و طرفداری از دو طرف دعوا به فکر سربلندی پرسپولیسمون باشید.به قول نویسنده ی مقاله اون روزی که مایلی کهن با قلعه نوعی درافتاد همه ی ما حال کردیم از حرفها و بیانیه هائیی که میداد و کلی هم میخندیدیم به حرفهائی که راجع به سرمربی تیم رقیبمون میزنه.الان همون کار رو داره با تیم ما میکنه و مطمئن باشید الان دشمنان ما هم حال همون روزهای ما رو دارند.الان دارند به این بیانیه های این دو طرف و حرفهائی که زده میشه میخندند.کاری که ما اون زمان میکردیم.پس بیائید دشمن شاد نباشیم و بجای اینکه از دو طرف دعوا حمایت کنیم به فکر سربلندی تیم خودمون باشیم.
گوش ما از این حرفها پره.قبلا هم پرسپولیسیهائی بودند که توی همین پرسپولیس به جائی رسیدند ولی وقتی دیدند نمیتونن برای رسیدن به خواسته هاشون کاری بکنند سعی در تخریب پرسپولیس کردند و با مصاحبه هاشون فقط رفتن روی اعصاب ما و تیم رو کله پا کردند.
تو رو خدا اینقدر د شمن شاد نباشید .نگذارید اینقدر راحت به ما و تیممون بخندن و فردا توی هر استادیومی که بازی داشتیم طرفداران تیم میزبان با این حرفها و بیانیه ها علیه تیممون قیام کنند و باعث تضعیف پرسپولیس که همانا خواسته ی دوستان دشمن نمای ماست بشه.
یکم به خودتون بیاید.ما طرفدار پرسپولیس هستیم نه شخص.برای ما پرسپولیس مهمه نه دعوا و جنگ و جدال بیرون از زمین که برای تیم از سم هم بدتره.
پس خواهشا بجای طرفداری از دو طرف دعوا واقع بین باشید و موجب شادی دشمنانمون نشید.
نقل قول
 
 
0 #22 Mahdiye Ghermez 1389-05-20 15:20
نقل قول از qumbil:
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
منم با هر دو نظر حمیدرضا کاملاً موافقم.

مایلی کهن همیشه یه پرسپولیسی بوده و هست، واسه ما قابل احترامه اما نباید در مورد چیزایی که بهش مربوط نیست دخالت کنه و پرسپولیس رو به حاشیه ببره :roll:

خانم Mahdiye Ghermez کسی که احترام نگه نمیداره,شایسته احترام گذاشتن هم نیست.
حالا هر کی میخواد باشه

آقای qumbil دایی و مایلی همیشه با هم دعوا دارن، هیچ احترامی هم به هم نمیذارن.

مایلی شرایط پرسپولیس رو درک نمیکنه و تو این شرایط واسه پرسپولیس حاشیه درست میکنه :roll: دایی هم خیلی وقتا احترام بزرگترشو نگه نمیداره.
هرچند که اینبار مایلی شروع کرد و تو موضوعی که بهش هیچ ربطی نداشت دخالت کرد.

من تو این قضیه طرفدار دایی ام اما همیشه مایلی کهن واسم قابل احترامه.

تو میتونی احترام نذاری :-*
نقل قول
 
 
+1 #21 qumbil 1389-05-20 15:13
آقای مهدوی خیلی خیلی دمت گرم.واقعا کوبنده بود.
نقل قول
 
 
-1 #20 sina t92 1389-05-20 15:00
من واقعا متاسفم براي شماها كه اينجوري عليه مايلي كهن حرف ميزنيد و اينجوري از يك نا پرسپوليسي بنام علي دايي سخن ميگيد
اگه كسي تو اين فوتبال باشه كه حرفشو راست و حسيني و بدون ترس ميگه ،محمد مايلي كهنه
علي دايي يك شخص خودخواه هست كه دوست نداره موفقيت هيچ كسي رو غير از خودش ببينه ، هميشه با كينه زندگي كرده بزرگان فوتبال ايران رو به خاطر كينه هاي شخصيش از تيم ملي دور كرد ، زماني هم كه به پرسپوليس اومد همه بازيكنان محبوب مارو كنار زد و به اونها اجازه حضور نداد، بازيكنايي مثل علي كريمي ،مهدي مهدوي كيا، مهرزاد معدنچي،جواد كاظميان،پژمان نوري،و بازيكنايي كه آرزو داشتن به پرسپوليس بيان ولي به خاطر دايي نيومدن. فرزاد آشوبي ،ايمان مبعلي،حسين كعبي.
ايقدر واژه ي سلطان رو خراب نكنيد، كسي كه در زمان حضورش در سايپا و تيم مليبدترين سخنان رو عليه تيمي كه اونو ساخت مينه به هيچ وجه لياقت نام سلطان رو نداره
كسي كه زماني كه تيم ملي ايران رو با بهترين نسلي كه داشت رو نابود كرد وبعدش به جاي عذرخواهي طلب پول بيت المال رو مينه واقعا شرم آوره
براي اين نويسنده ها هم كه با اومدن يه مربي يا مديري عليه قبلي ها مينويسند هم متاسفم، شما هم پرسپوليسي نيستيد
واقعا خجالت آوره
نقل قول
 
 
+5 #19 qumbil 1389-05-20 14:58
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
منم با هر دو نظر حمیدرضا کاملاً موافقم.

مایلی کهن همیشه یه پرسپولیسی بوده و هست، واسه ما قابل احترامه اما نباید در مورد چیزایی که بهش مربوط نیست دخالت کنه و پرسپولیس رو به حاشیه ببره :roll:

خانم Mahdiye Ghermez کسی که احترام نگه نمیداره,شایسته احترام گذاشتن هم نیست.
حالا هر کی میخواد باشه
نقل قول
 
 
+6 #18 عبداله 1389-05-20 14:18
بهتر آقاي مايلي كهن يادش بياد سال 93 در حالي كه بعنوان كمك مربي تيم در رساندن اين تيم به جام جهاني ناكام ماند در ورزشگاه قطر با نواختن كشيده از شرمندگي خبرنگار وطني در آمد و توسط فدراسيون وقت مادام العمر از مربيگري محروم شد.
نقل قول
 
 
+4 #17 حسین 1389-05-20 14:07
الحق که حرف هایی که نوشته بودی حرف دل همه هوادارای پرسپولیس بود. دست مریزاد
امیدوارم حاجی مایلی بیش از این خودش رو خراب نکنه.
نقل قول
 
 
+4 #16 hamhdreza 1389-05-20 14:04
ماهواداران ازاینکه مایلیکهن یک پرسپولیسی بوده احساس شرمندگی میکنیم وحمایت خودرا از سلطان علی دایی اعلام میکنیم اقای مایلی کهن با این کارها نه نزد هوااران عزیز میشوی
نقل قول
 
 
+1 #15 مهدی 1389-05-20 14:02
یک نظر خارج از بحث هم داشتم.با توجه به اینه برنامه ی بازیهای هفته ی چهارم عوض شده بهتره شما هم برنامه ی جدید رو توی سایت بذارید.متشکرم.
نقل قول
 
 
+5 #14 بهنام 1389-05-20 13:47
دمت گرم خیلی عالی بود
البته هر چی به این دیوانه مایلی کلنگ بدوبیراه بگی بازم کم گفتی
نقل قول
 
 
+7 #13 هوادار با سابقه 1389-05-20 13:47
به نظرم مایلی کهن همیشه یه عقده بزرگ تو زندگیش داره و اونم سرمربیگری پرسپولیسه. چیزی که هیچ وقت بهش نرسیده و ان شاءالله در آینده هم نخواهد رسید.
در ضمن "به ثان" غلطه. درستش "به سان" هست. "اول اخلاق، دوم درس، سوم ورزش" هم شعار دکتر اکرامی در تاسیس باشگاه شاهین بوده نه شعار مرحوم دهداری.

----------

مدیریت : با تشکر از شما
نقل قول
 
 
+5 #12 هوادار با سابقه 1389-05-20 13:39
نقل قول از حميدرضا:
بعد از خداحافظيه بازيكنان متعصب مثل پيرواني استيلي رهبريفر پايان رفعت و... وورود بازيكنان جديد به غير از شيث شاهد بازيكنان باتعصب نبوده ايم حالا اين يحيوي اومده برا ما شاخ شده و پلاكارد بازيكن محبوب مارو مي كنه شيث بازيكنيه كه به خاطر پرسپوليس حاشيه رو كنار گذاشت پس از اين كه از پرسپوليس رفت فتح ا...زاده گفت بيا اس اس ميخوايم بمب بتركونيم ولي او نرفت اگه يه نفر ديگه بود نميرفت با سر ميرفت اگه ما از شيث حمايت نكنيم پس از كي حمايت كنيم از آشوبي كه خيلي راحت به استقلال رفت يا از انصاريان . انصارياني كه به خاطر پرسپوليس خون مي ريخت نتوانست يه مدت صبر كنه تامثل شيث دوباره به پرسپوليس برگرده تمام مسايلي كه براي او پيش اومد براي شيث هم پيش اومد ولي شيث يكسال به صبا رفت وسال بعد با قرارداد سه ساله برگشت وباتعصب بازي كرد رضايي رضايي حمايتت ميكنيم

دوست عزیز! بهروز رهبری فرد رو نمیشه جزء بازیکن های متعصب پرسپولیس حساب کرد. چون هنوز یادمون نرفته که اون سالی که به پاس رفت و تو بازی با پرسپولیس گل زد روبروی هوادارای پرسپولیس چه جوری شادی کرد و دل اونا رو شکست.
در مورد مسئله پلاکارد حمایت از شیث باید بگم که در اینکه یحیوی وصله ناجوری واسه پرسپولیس هست هیچ شکی نیست و حضور یه استقلالی تو کادر فنی پرسپولیس واقعا باعث تاسفه. اما در مورد اون پلاکارد که دقیقا هم نمیدونیم متنش چی بوده فکر میکنم اصولا ظلمی در حق شیث نشده بوده که عده ای بخوان به این شکل ازش حمایت کنن. شسث تو بازی صبا نتونست یار مستقیمش رو بگیره و همون بازیکن بهمون گل زد. نیمکت نشینیش تو بازی سایپا چیز غیر عادی نبود. یه همچین حمایتی فقط میتونه باعث ایجاد تفرقه بین اعضاء تیم بشه.
نقل قول
 
 
+2 #11 مهدی 1389-05-20 13:24
هیچ فکر کردید چرا چند ساله دو تیم مطرح کشور نتیجه نمیگیرن و تیمهای اصفهانی یا کلا شهرستانی دارن خوب نتیجه میگیرن.یکی از دلایلس همین حاشیه هائیست که دشمنان پرسپولیس که خودشون رو پرسپولیسی میدونن براه میندازن.دلیل دیگه ش هم اینه که همه ی تیمها وقتی میان جلوی این دو تیم بازی میکنن بخاطر پخش زنده بودن و دیده شدن توسط مربیان دیگه از جون مایه میذارن ولی جلوی تیمهای دیگه وا میدن و بازی خوبی که مقابل این دو تیم انجام دادن رو به فراموشی میسپارن.
اقای مایلی کهن که میگی زمانی که توی پرسپولیس بودی وقتی شوت میزدی میرفتی توپ رو میاوردی و میکاشتی جلوی دروازه تا بازی مساوی نشه و این یک طعنه به بازی تیمت مقابل پرسپولیس بود که تیم ما از نظر شما وقت کشی کرد و جائی گفته بودید یاد بحرین بخیر.ایا بازی هفته ی قبل مقابل صبا رو ندیده بودید؟؟؟ندیدی تیم صبا چقدر با زکین خوردنهای بازیکناش وقت بازی و جلوی حمله های پرسپولیس رو رفت؟؟؟بهتر واقع بین باشی و به جای مطرح کردن خودت در رسانه و روزنامه ها به فکر تیمت باشی.
از اقای دائی هم خواهش میکنم دیگه جواب ایشون رو نده و همه ی فکرش رو بذاره برای پرسپولیس و بازی سخی که در آبادان داریم.این اقا با این جنجالی که راه انداخته فقط به فکر تخریب پرسپولیسه نه سربلندی آن.
به امید سربلندی پرسپولیس محبوب در ایران و آسیا و نابودی دشمنان دوست نما.
نقل قول
 
 
+9 #10 محمد221 1389-05-20 13:20
این مایلی کهن واقعا دیوانست
خیلی هم بیکاره
آخه یکه نیست به این بگه به تو چه ؟؟؟؟؟؟؟
تو اگه خیلی عرضه داری به تیمت برس و انو درست کن :roll: :roll: :roll: :roll:
به زمین و زمان گیر میده
ولی جایی که باید از دولت انتقاد کنه فقط پاچه خواری میکنه :-? :-? :-? :-? :-?
:-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x
نقل قول
 
 
+7 #9 مهدی 1389-05-20 13:18
سلام به همهی پرسپولیسی ها.
واقعا بیانیه ای خوبی بود.اگه میتونید این بیانیه رو به خبرگزاریها هم برسانید تا همه صدای ما رو بشنوند.و بدونن که ما هواداران هم از این کارهای این اقا خسته شدیم ولی دستمان به جائی بند نیست.اصلا برای این بیانیه یک نظر سنجی هم بگذارید و ببینید حرف دل هواداران پرسپولیس چیه.
همین اقا اگه خدای نکرده فردا پرسپولیس ما نتیجه نگیره باز هم شروع میکنه به حرف مفت زدن.و یادش میره که اول فصل چه بلوائی درست کرد و پرسپولیس رو به حاشیه برد.
این اقا و امثال ایشون نه تنها پرپولیسی نیستن بلکه دشمن خونی پرسپولیس هستن و چشم ندارن موفقیت پرسپولیس رو ببینند.
نقل قول
 
 
+9 #8 مهران 1389-05-20 13:10
دوستان عزيز خواهش ميكنم اوضاع را كنترل كنيد تيم نبايد به حاشيه برود جريان شيث را دامن نزنيد خود شيث هم عاقل تر از اين حرفهاست ما اگر صنعت را ببريم دو بازي آسان در تهران داريم (راه آهن و شاهين بوشهر) براحتي ميتوانيم در همين اوايل فصل 9 امتياز بگيريم اين مردك ديوانه هم فقط قصد ضربه زدن به پرسپوليس را دارد خواهش ميكنم اوضاع را خودمان كنترل كنيم
نقل قول
 
 
+12 #7 حامد پرسپولیسی 1389-05-20 13:09
در زمان مربیگری مایلی یک عده ستاره بازی می کردند و ربطی به حظور مایلی نداشت علی دایی کریم باقری احمد رضا عابدزاده افشین پیروانی محمد خاکپور مهرداد میناوند رضا شاهرودی نادر محمد خانی مهدی مهدوی کیا و........ ایا این تیم ملی باید پلی آف میرفت .داشتن بازیکنی با آن کیفیت که داشتنشان ارزوی هر تیم اسیایی بود باید به پلی اف میرفت نه اقای مایلی کهن بی لیاقتی خود را تقصیر دیگران نیاندازید
نقل قول
 
 
+2 #6 perspolis52 1389-05-20 13:07
شیث عزیز دوستت داریم و تا اخر حمایتت می کنیم :sigh: :P :-)
نقل قول
 
 
+10 #5 هومن 1389-05-20 13:01
کسی که میگه قهرمانی پرسپولیس کار خدایان بوده باید بره بمیره :-? :roll: :-x
پرسپولیسی :-x
کسی که با افتخار میگه نیم ساعت بعد از انتخابات رفتم دست بوسی :-x اه :-x اه :-x اه :-x
نقل قول
 
 
+12 #4 shahab.a 1389-05-20 13:00
از آقای حسن مهدوی بخاطر نوشتن این بیانیه بی نظیر ممنونم ...!

البته در مورد آقای مایلی کهن باید بگم که در سلامت روانی ایشون باید شک کرد ...! بقول دایی امیدوارم همه ی بیماران تو این ماه مبارک شفا پیدا کنند
نقل قول
 
 
-10 #3 Mahdiye Ghermez 1389-05-20 12:56
منم با هر دو نظر حمیدرضا کاملاً موافقم.

مایلی کهن همیشه یه پرسپولیسی بوده و هست، واسه ما قابل احترامه اما نباید در مورد چیزایی که بهش مربوط نیست دخالت کنه و پرسپولیس رو به حاشیه ببره :roll:
نقل قول
 
 
-8 #2 حميدرضا 1389-05-20 12:48
دايي مربي حرفه اي است بايد حرفه اي عمل كند مايلي كهن هم يكي از بازيكنان پرسپوليس بوده و از روي تعصب حرف ميزند بايد به مايلي كهن هم احترام گذاشت درست ما بايد از دايي حمايت كنيم در صورتي كه حرفه اي عمل كند فعلا عشق ما پرسپوليس و دايي است :-)
نقل قول
 
 
-11 #1 حميدرضا 1389-05-20 12:48
بعد از خداحافظيه بازيكنان متعصب مثل پيرواني استيلي رهبريفر پايان رفعت و... وورود بازيكنان جديد به غير از شيث شاهد بازيكنان باتعصب نبوده ايم حالا اين يحيوي اومده برا ما شاخ شده و پلاكارد بازيكن محبوب مارو مي كنه شيث بازيكنيه كه به خاطر پرسپوليس حاشيه رو كنار گذاشت پس از اين كه از پرسپوليس رفت فتح ا...زاده گفت بيا اس اس ميخوايم بمب بتركونيم ولي او نرفت اگه يه نفر ديگه بود نميرفت با سر ميرفت اگه ما از شيث حمايت نكنيم پس از كي حمايت كنيم از آشوبي كه خيلي راحت به استقلال رفت يا از انصاريان . انصارياني كه به خاطر پرسپوليس خون مي ريخت نتوانست يه مدت صبر كنه تامثل شيث دوباره به پرسپوليس برگرده تمام مسايلي كه براي او پيش اومد براي شيث هم پيش اومد ولي شيث يكسال به صبا رفت وسال بعد با قرارداد سه ساله برگشت وباتعصب بازي كرد رضايي رضايي حمايتت ميكنيم
نقل قول
 

اضافه‌ كردن نظر

مسئولیت محتوای نظرات این صفحه بر عهده ارسال کننده حقیقی بوده و ارتباطی با صاحبان سایت ندارد.