ads



گزارش تصویری: تمرین چهارشنبه 22 دی پرسپولیس

( 6 Votes ) 

 پرسپولیس نیوز : مجموعه عکس های تمرین امروز چهارشنبه 22 دی پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی:

 

 

 

 

 



 

 

مرور:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* سایت باشگاه پرسپولیس






نظرات   

+17 #19 بهروز 2017-01-11 21:48
نقل کردن 4Amin6:
من موندم چرا پروفسور برانکو ول کن این ربیع خواه نیست!!!

منم موندم چیکار این ربیع خواه دارید؟ شما بهترید برید جاش بازی کنید, اینقدز رو مخ بازیکن نرید دلیل افت بازیکنا امثال شما هستن که انتقاد بیجا میکنید...
نقل قول
+9 #18 حسین 666 2017-01-11 21:33
نقل کردن پرسپوليس جونمه:
خخخ باور كنيد پلى يانسكيو باشگاه و هوادارا حمايت كنن بفرستن مسابقات كشتى سنگين وزن قهرمان المپيك ميشه

خوب فکری کردی بدنش مناسب کشتی...
نقل قول
+5 #17 بهزاد فرهودی 2017-01-11 21:27
باشگاه پرطرفدار پرسپولیس جای بازیکنان بی تحرک و بی تعصب از قدیم نیود و تا آخرش انشالله نخواهد بود این قضیه شامل دو و سه بازیکن فعلی باشگاه را شامل میشه جایش نیست اسمی از بازیکنان نام ببرم ولی به جهت مدیریت و کادر فنی خوشحالم به امید خدا این نظم و انضباط در پایان با قهرمانی تیم محبوبم همراه باشد..
پیامی از هوادار قدیمی از شهرپارس آباد ..بهزاد فرهودی
نقل قول
+3 #16 رضا 2017-01-11 20:14
نقل کردن 4Amin6:
من موندم چرا پروفسور برانکو ول کن این ربیع خواه نیست!!!

فهمیدی به ما هم بگو
نقل قول
+47 #15 4Amin6 2017-01-11 18:29
من موندم چرا پروفسور برانکو ول کن این ربیع خواه نیست!!!
نقل قول
-127 #14 mamrez 2017-01-11 18:20
جمعه هرکی میره آزادی سرخووو بکوبهههههه
نقل قول
+55 #13 پرسپوليس جونمه 2017-01-11 18:18
خخخ باور كنيد پلى يانسكيو باشگاه و هوادارا حمايت كنن بفرستن مسابقات كشتى سنگين وزن قهرمان المپيك ميشه
نقل قول
+38 #12 Arshia 2017-01-11 18:17
نقل کردن مجید:
خب اونایی که کاور تنشون نیست فیکس هستند، سروش فیکسه و البته ربیع خواه! خدااااا هر چی فیکس بودن و کلا بودن سروش تو ترکیب لذت بخشه همون اندازه شنیدن اسم ربیع خواه رو اعصاب!!!


الان كه رامين نيست كيو بزاره دفاع چپ؟؟
چرا از بازيكنمون حمايت نميكنيم نميدونم والا يعني برانكو هروز تو تمرين نميفهمه و ما با عكس ميفهميم؟
نقل قول
-33 #11 Arshia 2017-01-11 18:14
چرا لباس بيرانوند به جاي لوگو پرسپوليس آبيه؟
نقل قول
+35 #10 علی 2017-01-11 18:02
سلام.
جماعتی فسخ کرده برا دفاع چپ خوبه ها
مصلح را هم بگیرن با جماعتی عالی میشه
نقل قول
+24 #9 armyreds 2017-01-11 18:00
چرا از طارمی و مسلمان عکس نزاشتین؟؟؟؟؟ چاپ کن دیگه اه
نقل قول
+33 #8 pouya 2017-01-11 17:56
به قول مسلمان : " تیمو ببین یا علی " !
نقل قول
+37 #7 amir hoein 2017-01-11 17:53
آفا مهرداد جماعتی و میثم دورقی بازیکن آزادن
دورقی هافبک دفاعی
جماعتی دفاع چپ
نقل قول
+39 #6 mls 2017-01-11 17:47
jonam sr7 sedjalo vahido hameie artesh sorkhiaye aziiiiiiz eshghe be tim harroz bishtaro bishtar jome por mikonim azadio ????????❤❤❤❤❤❤
نقل قول
+55 #5 Perspoliperss 2017-01-11 17:46
ازلباس ها معلومه ترکیب بیرانوند ماهینی سید ربیع خواه کمال مسلمان سروش وحید طارمی و احمد زاده
نقل قول
+77 #4 روح افزایی 2017-01-11 17:45
یه سلامی هم بکنیم به جناب کچل که درحال بستن قرارداد با دو جوون 35 ساله هست
و میخواد بنزین سبز رو به همه ی ما نشون بده ...... خخخخخخ
خسته نباشی ......فرشینگت پایدار......فیموس باشی
نقل قول
+67 #3 مجید 2017-01-11 17:42
خب اونایی که کاور تنشون نیست فیکس هستند، سروش فیکسه و البته ربیع خواه! خدااااا هر چی فیکس بودن و کلا بودن سروش تو ترکیب لذت بخشه همون اندازه شنیدن اسم ربیع خواه رو اعصاب!!!
نقل قول
+63 #2 AhmeT 2017-01-11 17:40
ماشالاااااااااااااااااااااااااا بچه هاااااااااااااااااااااااااااا
نقل قول
+60 #1 MILAD MG 2017-01-11 17:39
بازیکنای ذخیره مون نگاه کن ... بهشون بازی نمیرسه بخاطر حساسیت لیگ
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.