ads

ads

ads

 


اختصاص سکوهای بیش از ظرفیت جنجال های پرسپولیس - تراکتور را آغاز کرد

پرسپولیس نیوز : بلیط فروشی بازی تیمهای پرسپولیس و تراکتورسازی شروع شد.

جایگاه دو تیم در جدول قطعا علاوه بر اینکه بر حساسیت های همیشگی بازی می افزاید بی شک باعث خواهد شد هوادارن بازی تماشایی را شاهد باشند.

به همین دلیل سامانه بلیط فروشی این بازی توسط سازمان لیگ فعال است و تا به حال نیز حدود 1000 بلیط توسط هوادارن تراکتور خریداری شده است.هوادارن پرسپولیس میزبان نیز استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده اند و اکثر بلیط های جایگاه های پر طرفدار به فروش رفته است.

نکته جالب پیرامون بلیط فروشی این بازی بسیار مهم این است که با توجه به جایگاه هایی که در ورزشگاه آزادی به هواداران تیم میهمان یعنی تراکتورسازی اختصاص داده شده است، می توان گفت چیزی حدود 16000 صندلی به هواداران تراکتورسازی اختصاص داده شده و بدین ترتیب حدود 20 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به هواداران تیم تراکتورسازی اختصاص داده شده است.

موضوعی که با واکنش هواداران پرسپولیس روبرو شده است و آنها نسبت به این مساله در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.

تیمهای پرسپولیس و تراکتورسازی  در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.





نظرات   

+6 #36 فاضل 2017-01-25 15:59
اقایون مسول چرا این همه صندلی برا این تراکتوریهای پررو کنار میذارین اقا نذارین بیان پرسپولیسیا وقتی اقایون کمکشون میکنن بیان استادیوم هوادارا نذارن با دعدا هم شده نذارن بیان بیشتر از این نذارین پررو تر بشن تورو خدا نذارین
نقل قول
+9 #35 قرمزته 2017-01-25 15:14
نادي التراكتور سازي العربي عرب هستن و با پول همه رو ميخرن سازمان ليك فدراسيون. داوران. كميته انضباطي و كميته داوران
نقل قول
+7 #34 ارتش سرخ برانکو 2017-01-25 10:28
سوراختور فقط 10درصد
نقل قول
+8 #33 MYLOVE PERSPOLIS 2017-01-25 07:47
بابا چرا ب این وطن فروشای کثیف اینقد صندلی دادن؟؟
ایا تو تبریز اینقد صندلی ب طرفدارای ما میدن؟؟
کجای دنیا اینجور چیزی وجود داره؟؟چرا کسی پاسخگو نیس؟؟بابا ما میزبانیم میخایم کل نود و پنج درصد ورزشگاه طرفدارای خودمون باشه،اگه هم نیان طرفدارا ک مطمئن هستم میان خالی بمونه.
بس کنید دوستان مسئول فوتبال فقط ادعای ب روز شدن فوتبالو دارن،عمل نمیکنید،تا شما هستین فوتبال ما هیچی نمیشه
خنده داره،عین این میمونه رئال بره نیوکمپ بعد طرفدارا بارسا 20درصدصندلی هارو بدن رئالی ها،ای خدا مارو از دست این قوم ظالم نجات بده،آمییییییییییییییییییییییییین
مرجع بچاپ،چندباره کامنت میزارم،اگه نمیچاپی تا دیگه کامنتارو نخونم
نقل قول
+6 #32 ali 2017-01-25 02:00
رسما یک چهارم سکوها رو دادن تراکتور. بخوان چند تا جایگاه هم از سهم ما فاصله بندازن دیگه تقریبا تماشاگرا مساوی میشه که.
یه نکته هم راجع به کمالوند:
این آقا نمیگه این دو سه سالی که تبریز تو لیگ تیم داره گزارشگراشون چه اعصابی از ما خرد میکنن حالا گیر داده به یه بازی علیفر
نقل قول
+4 #31 ali 2017-01-25 01:45
نقل کردن علی:
به هیچ وجه من الوجوه نباید یک نفر بیش از 7800 نفر (ده درصد ورزشگاه) از طرفدارای اون تیم خارجی به ورزشگاه بیاد

تازه با توجه به اینکه بین طرفدارای دو تیم نیروی انتظامی میشینه ظرفیت کل از 78000 هم کمتر میشه

نکته مهمیه فاصله بین تماشاگرا باید از سهم تراکتور باشه
نقل قول
+5 #30 قرمزته 2017-01-25 01:14
پارتي همه عربها خليج كلفت هست أينا هم جزي از اونا هستن و باشگاشون هم اسمش
نادي تراكتور الخليج العربي
نقل قول
+5 #29 رضا 2017-01-25 00:04
کثافت کاریشون تو تبریز فراموش نشده حق ندارن بیشتر از ده درصد بدن چقدر بی عرضه ایم بابا بریزم در فدراسیون اعتراض کنیم یعنی چی این چه وضعیه
نقل قول
+4 #28 کارت نگیرین لطفا 2017-01-24 23:48
صندلی اضافی بدین مفتخور ها تا بیان تو پایتخت ایران شعار خلیج عربی بدن این دیگه از بی عرضگی مدیران ماست ورزشگاه آزادی همینجوری واسه پرسپولیس جا کم داره اونوقت رو چه حسابی سهمیه این وطن فروشها رو ۲ برابر کردن؟امیدوارم ۱۷بهمن ورزشگاه رو واسه این حرومخورها تبدیل به جهنم کنید
نقل قول
+4 #27 داش ممد طاهری قم 2017-01-24 23:42
لالالالای لای لالای لالای پرسپولیس قهرمان میشه
اوجای کیسه بسوزه پرسپولیس قهرمان شده!
نقل قول
+73 #26 حسین پرسپولیسی 2017-01-24 23:16
طاهری هی میره توی فدراسیون با تاج جلسه میذاره این میشه نتیجه اش؟ مگه تاج نگفت بلیت فروشی رو به پرسپولیس واگذار کردیم؟ آقا تو رو خدا به طاهری زنگ بزنید سهمیه تراکتور فقط باید 8هزار نفر باشه یعنی 10درصد
نقل قول
+81 #25 عاشق ترین سرخ 2017-01-24 22:54
فقط ده درصد باید بیان غلط کردن ترترای لاشخور باندباز
نقل قول
+74 #24 Ahmad 2017-01-24 22:49
چرا باید اینهمه صندلی به حریف اختصاص بدین
این چه برنامه‌ریزیه
نقل قول
+69 #23 بهمن 2017-01-24 22:36
حتی یک صندلی هم نباید به ترتر بدیم
نقل قول
+78 #22 امین 2017-01-24 22:35
ورزشگاه را براشون جهنم میکنیم . البته نباید فحاشی کنیم که فدراسیون معطل واسه بازی با سپاهان بدبختمون کنه .
به امید پیروزی ارتش سرخ و قهوه ایی شدن اونا
نقل قول
+59 #21 مرادی 2017-01-24 22:26
باشگاه باید به شدت به این موضوع اعتراض کنه نباید بگذاریم به این راحتی حقمون رو توی تهران بخورن.
نقل قول
+66 #20 محمدحسین پوراحمد 2017-01-24 22:14
تراکتوری های نجس فراخوان دادن برید بلیطای پرسپولیسیا بخرید
ممکنه یه عده از بلیطای پرسپولیس مال سوراختور باشه و سکوخالی بمونه
هوادارایی که بلیط گیرشون نیمده برن پشت در استادیوم از باشگاه هم میخوایم پیگیری کنن
ترتر و سپایان نجس ترین و اشغال ترین تیمای ایران حتی بیشتر از کیسه
به امید قهرمانی لیگ و آسیا و درخشش در جام باشگاه جهان
نقل قول
+62 #19 علی 2017-01-24 21:59
به هیچ وجه من الوجوه نباید یک نفر بیش از 7800 نفر (ده درصد ورزشگاه) از طرفدارای اون تیم خارجی به ورزشگاه بیاد

تازه با توجه به اینکه بین طرفدارای دو تیم نیروی انتظامی میشینه ظرفیت کل از 78000 هم کمتر میشه
نقل قول
+49 #18 پرسپولیس افسونگرآسیا 2017-01-24 21:58
مسئولین سیاست باز ورانت خوار، قانون خودشان که 10 درصد جایگاه تماشاگران به میهمان اختصاص دارد را هم قبول ندارند!! وبه ترتر رانت خوار که متعلق به خودشان است 2 برابر سرویس می دهند
نقل قول
+54 #17 عاشق پرسپولیس 2017-01-24 21:57
از هواداران عزیز پرسپولیس خواهش میکنم اول جایگاه های شمال رو خریداری و پر کنید تا این عوضی ها بیشتر از 10 درصد جا نگیرن، آزادی باید جهنم بشه تا هم کمیته داوران و هم این سوراختوریا قدرت پرسپولیس رو ببینن! زنده باد پرسپولیس کبیر!
نقل قول
+44 #16 حسین 2017-01-24 21:53
پس هی گفتندبمب نقل وانتقالات این یکی دوروزه اعلام میشه چطورشد.
نقل قول
+50 #15 حمید 2017-01-24 21:50
چرا 20 درصد؟؟؟ طبق قانون فقط ده درصد به تیم میهمان تعلق میگیره. مطمئن باشید هواداران پرسپولیس استادیوم را پر میکنن. خواهشا مسئولان باشگاه کوتاه نیان
نقل قول
+53 #14 مرادی 2017-01-24 21:49
چرا باید بیش از 10 درصد ظرفیت به سوراختوری ها بدیم ؟!
نقل قول
+2 #13 hoshangbakhshi 2017-01-24 21:49
تا میتونید اطلاع رسانی کنید که بلیط الکترونیکی رو همه بگیرند بعد باید زود بریم ورزشگاه..... همه جا تو پیج های هواداری اطلاع رسانی کنید که جایگاه ترتری ها رو باید بخریم
باید آزادی رو براشون جهنم کنیم. باید قدرتمونو به مافیای فدراسیون و بقیه دستن درکاران نشون بدیم
بلیط الکترونیکی بخرید#اطلاع رسانی-کنید
ادمین خواهشا اینو بچاپ
نقل قول
+1 #12 چهار و شیش و ده 2017-01-24 21:47
این ترتریها بی شرف به تیمهای میهمان هیچ جایگاهی تو استادیومشون نمیدن اونوقت غلط بیجا میکنن که بخوان بیش از ده دصد ظرفیت آزادی را بگیرن. اگه بیش از ده درصد به تراکتوریها بدن یعنی خاک بر سر مسئولان بی عرضه باشگاه ما
نقل قول
-1 #11 محمدحسام 2017-01-24 21:38
بی عرضگی مدیران باشگاهه اگر قبول کنند...
نقل قول
-2 #10 حمید 2017-01-24 21:38
طاهری چقدر بی عرضه اس. آقای طاهری این سکوت شما دلیل بر بی حاشیه بودن شما نیست بلکه دلیل بر بی عرض بودن شماست.
آخه برادر من تراکتور هر اراجیفی میخواد میگه شما ساکتی.
کیروش هر اراجیفی میگه شما ساکتی.
داورا هر بلایی میخوان سر پرسپولیس میارن بازم شما ساکتی.
الان دارن بیش از آنچه که قانون تعیین کرده میدن به تراکتور بازم ساکتی.
اینکه نمیشه مدیریت
نقل قول
+3 #9 محسن گلچین 2017-01-24 21:32
چه خبره بابا بیخود کردن 16000 تا بدن ب سوراختور اذربایجان بازی ب جنجال کشیده میشه 2000 تا بسشونه تو اون بازی باید صد هزار تا بره تا اصلن صدای این جماعت بگوش نرسه
نقل قول
+3 #8 صالح 2017-01-24 21:23
این بازی و بازی کیسه رو ببریم خودش حکم قهرمانی داره
نقل قول
+3 #7 محمدارتش سرخ آبادان 2017-01-24 21:21
حرومخورای فدراسیون
نقل قول
+3 #6 پرسپولیسی اصل ازاولش 2017-01-24 21:19
اقایون کمش کنن/این قد دم از قانون میزنین و دنبال عدالتین این ک دیگ ته بی عدالتی هس/مگه تیم های میزبان پرسپولیس میزارن ک بیشتر از ۱۰ درصد هوادار های پرسپولیس بیان.
نقل قول
-1 #5 Shahram 2017-01-24 20:59
باید هر جور شده سوراختور مفت خور و له کنیم
نقل قول
-1 #4 pouya 2017-01-24 20:56
یعنی چی آخه؟ تا دو سال پیش سپاهان فوتبال ایرانو به گند کشیده بود با مافیاش الانم این دسته یکیا !
آقای طاهری کوتاه نیا
نقل قول
-1 #3 پویا 2017-01-24 20:53
کل ورزشگاه پر میشه به امید خدا مثل فصل قبل که تمام بازی های که تو آزادی بود ای کاش آقای طاهری در کنار مدیریت خوبش بلیط بازی ها رو ارزون کنن
نقل قول
-1 #2 سجاد 4610 2017-01-24 20:51
قانون 10%مهمان فقط برای پرسپولیسه :eek:
نقل قول
-3 #1 امید پرسپولیسی 2017-01-24 20:39
نه زردک نه ترتر نه کیسه
دنیا پرسپولیسه
بکوب قرمزو بترکه چشم حسودا
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


ads