ads

ads

ads

 


تقدیر فدراسیون فوتبال از هواداران تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی

پرسپولیس نیوز : فدراسیون فوتبال از هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز تقدیر و تشکر کرد.

 به نقل از سایت فدراسیون، فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از هواداران فهیم پرشور تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در برگزاری مطلوب دیدار این دو تیم، از هواداران پرشور فوتبال کشور خواست تا با حضور در ورزشگاه آزادی و با پرچم های جمهوری اسلامی ایران در روز سه شنبه 19 بهمن ماه (دیدار استقلال تهران – السد قطر)، از تیم استقلال تهران که نماینده فوتبال کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است، حمایت کنند.

بازی دو تیم استقلال تهران و السد قطر از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان 2017 آسیا روز سه شنبه 19 بهمن ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.





نظرات   

+7 #9 سعید.م 2017-02-06 00:14
خدا بداد برسه, آخرین بار که تقدیر کردن جریممون کردن!!!!!!!!! :-?
نقل قول
+8 #8 مرادی 2017-02-05 21:29
راستی اینم بگم سوراختوری ها اولش خیلی هارت و پورت می کردن ولی گلی که توی اولین حمله زدیم حسابی دهنشون رو بست بطوریکه که به جز معدود موارد خاص بدون هیچ حرکت و صدایی فقط هنرنمایی بازیکنای ما رو نگاه می کردن.

تیمم و تیمم این بود تیمت سوراختور
نقل قول
-5 #7 مرادی 2017-02-05 21:06
سلام دوستان

الان رسیدم خالی واقعا جای اونایی که نتونستن بیان استادیوم واقعا خالی بود . واقعا بازی رویایی شد و بسیار عالی هم ادامه پیدا کرد. جو ورزشگاه به معنای واقعی توسط هوادارا جهنم شده بود و تا 10 دقیقه بعد از بازی تقریبا هیچ پرسپولیس از استادیوم بیرون نرفته بود و همه مشغول خوندن سرود قهرمانی و تشویق بازیکنا و برانکو بودیم.
متاسفانه داور بازی بازهم بی دلیل به کمال کارت داد و باعث شد که بازی بعدی رو از دست بده . ضربه ای که تو کمر سروش زدن خیلی شدید بود و واقعا اخراج داشت. کلا داوری ها بشدت به ضرر پرسپولیس هست. یه مورد هم که آفساید گرفته شد به نظرم نبود. در مورد حاتمی هم چیزی نمی گم چون جوابش رو از هوادارا گرفت.
خلاصش اینکه رفتیم برای له کردن کیسه موافقاش قرمزو بکوبونن
نقل قول
+6 #6 این قرمز منه عشق منه 2017-02-05 21:00
ما از عربا حمایت نمیکنیم هیچ آرزوی باختشون رو میکنیم کیسه کشا که نقش دکل عربها رو بازی میکنند ایشالا با فضاحت خخفه میشن و میرسن به دربی و اونجا ما هم ۴ تا میزنیم
نقل قول
+3 #5 ترنم سرخ 2017-02-05 20:35
ماهم از جدایی طلب ها تشکر میکنیم....
نقل قول
+6 #4 محمد313 2017-02-05 20:20
ان شا الله که حذف میشه استقلال و حال میکنیم ! ستقلال از اول ریشش حرومه !! تیمی که اسمش تاج بوده اصلا ربطی به ایران نداره !! مگه تو اروپا رئالیا از بارسا و منچستریا از چلسی حمایت میکنن ؟! اصلا استقلال چه ربطی به ایران ؟! فقط مایه ننگ هست.
نقل قول
+8 #3 كيسه پاره كن 2017-02-05 19:44
ما تا كي بزرگواري كنيم و سخاوت نشون بديم در مقابل كيسه كشاي بي غيرت و وطن فروشي كه رفتن پيج الهلال و هموطناي خودشونو فروختن؟ بزرگترين و پرهوادارترين باشگاه آسيا هستيم ولي هيچوقت جلوي عربا پشت كيسه كشارو خالي نكرديم چ برسه بخوايم به عربا كمك كنيم، ايرادي نداره بازم ما بزرگي خودمونو نشون ميديم چون نميخوايم هيچ ايراني جلوي يه مشت عرب كذاب كم بياره، ما پرسپوليسيم شيرهاي غرنده سرزمين پارس
نقل قول
+5 #2 الف ز 2017-02-05 19:37
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
نقل قول
+3 #1 صائب 2017-02-05 19:08
کیسه کیلویی چنده لعنت بر کیسه کشای چرکی هفته بعد بهشون نشون میدیم یه من ماست چقدر کره داره انشالله السد میبره
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


ads