ads

ads

ads

 


گزارش تصویری: آخرین تمرین پیش از بازی الریان، دوشنبه 23 اسفند

( 7 Votes ) 

 پرسپولیس نیوز : مجموعه عکس های تمرین دوشنبه 23 اسفند پرسپولیس در دوحه پیش از بازی الریان:

 

 

 

 

 



 

 

مرور:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*سایت باشگاه پرسپولیس






نظرات   

+6 #12 رضا 2017-03-14 11:12
از این نکات ریز ولی تاثیرگزار که بگذریم این رو نمیشه نادیده گرفت که متاسفانه الفاظ رکیک و بسیار زشت استقلالی ها به صورت رسا از تلویزیون به گوش میرسه و بعد از اینکه شعارها شنیده شد صدارو کم میکنند در حالی که فراموش کردن در خانواده ها زن و کودک هم نشسته اند؟! حداقل تمایل رنگی رو در این زمینه به کار نبرند.
یه نکته دیگه نحوه فیلمبرداری و پخش بازی های استقلال وقتی کمتر 1000نفر در استادیوم باشه طوری بسته فیلمبرداری و صداگزاری بلند میکنند که انگار تمام استادیوم پر شده همین بازی دیشب من تو دلم موند یکبار فضای باز از استادیوم نشون بده من تا آخر بازی فکر میکردم استادیوم پر شده درحالی که 40هزار بیشتر نبود در یک ساعت خوب و مناسب.
نقل قول
+3 #11 رضا 2017-03-14 11:11
به امید برد امشب انشاالله.
دوستان توجه کردید کار رسانه میلی بخصوص برنامه فوتبال برتر که با امیال امثال یوسفی و خیابانی اداره میشه دو استقلالی تابلو دیشب خیابانی چنان ذوقی کرده بود و به دو کارشناس استقلالی با ذوق زدگی گفت به امید سومین سه تاره تیممون؟!
این به کنار در اکثربازی ها وقتی کارشناس پرسپولیسی برای بازی های پرسپولیس میارن که زیاد نمیارن برعکس الاستقلال که همیشه استقلالی میارن. به کارشناسهای پرسپولیس همین خیابانی و یوسفی میگن جانبدارانه کارشناسی نکن و از حریفم بگو ولی برای استقلالی ها میگن آزادید. هنوز بلند شدن یوسفی و کف زدنش و سرودپخش کردن رو به یاد نبردیم..
نقل قول
-13 #10 بهزاد 2017-03-14 11:00
عاشق این وحید امیری ام... بازیکن بی حاشیه، کیفیت عالی، درخدمت تیم، دوندگی بالا، با تعصب، ماهی یه بار هم مصاحبه نمیکنه، اهل قرتی بازی نیست، تمرکزش همیشه رو تمرینه نه گوشی و....خلاصه هرچی بگم کم گفتم. چشم حسوداش کور بشه الهی
سمت چپی رو بکوب که امروز به امید خدا الریان سوراخه
مرجع جان من بچاپ
نقل قول
+1 #9 dany 2017-03-14 10:05
برای فصل بعد یک بازیکن خیلی خیلی خوب اروپایی بخرن.خیلی خوب ها باید هزینه کنند 100 درصد قهرمان آسیا میشیم
نقل قول
+2 #8 رویا 2017-03-14 09:53
سلام ممنون از تلاشهای شبانه روزی شما واسه باشگاه محبوبمون پرسپولیس.
لطفا رامین ببخشید.نزارین جونیش از بین بره
به امید ستاره خوشگل آسیا رو پیرهنمون
نقل قول
+6 #7 سوجری 2017-03-14 09:48
یادت بخیر اقاناصر محمدخانی
نقل قول
+2 #6 نوید 2017-03-14 09:35
واقعا" نمیفهمم چرا باید این شرکت لباس ورزشی پیراهن تمرینی یا حتی گوشه ای از لباس تیم ما رو به رنگ سورمه ای(هم خانواده ی آبی) بزنه!!!
واقعا" هیچ ممیزی ای وجود نداره؟!؟!
اینا نمیفهمن پرسپولیس تیم نیست یه هویته, یه فلسفه هستش :cry:
نقل قول
+5 #5 دختر پرسپولیسی 2017-03-14 09:27
به امید خدا میبریم
نقل قول
+4 #4 پرسپولیسی صدآتیشه 2017-03-14 03:09
به امید موفقیت تیممون پرسپولیس کبیر.
نقل قول
+3 #3 MYLOVE PERSPOLIS 2017-03-14 02:27
من شکم برده از کار خدا برا این همه شانسی ک کیسه میاره
دیدین بازی امشب،طرف دروازه خالی زد بیرون
اعصابم خورده تیم کیسه تو گروهی افتاده ک ب ولله تیمهای درجه 2اسیا هستن،چرا اینقدرخر شانسن؟
ما از گروه ک هیچ از برنامه بازی هم شانس نیاوردیم،سه بازی خارج از ایران،دلمون خوشه قاره داریم،قاره لجن اسیا
کیسه خودشون میگن،شاید ک خدا کیسه ها استقلالیس
بچاپ مرجع مرسی
نقل قول
+5 #2 رامین903 2017-03-14 01:43
ماشااله به پرسپولیس
انشااله الریان رو میبریم و تقریبا صعودمون ٨۰درصد احتمالش هست
نقل قول
+6 #1 حمید سرخ دل 2017-03-14 01:28
ای جانم سروش با چپ زدنت
اصلا هروقت میبینمش دلم میخاد بخونم:سروش رفیعی خوشا به حالت ۷علی سلطان شده نشانت
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.



 
ads