ads

ads

ads

 


گزارش تصویری: الریان 3-1 پرسپولیس

( 6 Votes ) 

 پرسپولیس نیوز : مجموعه عکس های مسابقه رفت تیم های الریان و پرسپولیس با برتری تیم میزبان در قطر:

 

 

 

 

 



 

 

مرور:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





نظرات   

0 #15 منصور 2017-03-15 10:41
واقعا حقمون باخته تا برانکو دست از لجبازی برداره بابا با چه زبونی حالیه برانکو کنیم و بهترین دفاع راست اسیا رو داری بعد هر روز یکیرو تو دفاع راست امتحان میکنی
نقل قول
+9 #14 حسین امینی 2017-03-15 01:07
نقل کردن meysam:
در جواب aradeslami666

چ ها خسته بودن و اشتباهات فردی کردن و باختیم!
منصوریان مربی خوبیه؟ بعضی ها لیاقتشون در حد منصوریانه! اگه منصوریان یک سال بدون فراز و نشیب خوب کار کرد بیا به رخ ما بکشش
واقعا متاسفم برا خودمون که با یک باخت اونم با ارائه فوتبال زیبا این قدر زحمت یک سال برانکو رو زیر سوال می بریم لیاقت امثال ما استیلی و درخشان و منصوریانه

مرسی میثم خان ولی من امروز یه چیزی فهمیدم ما به بردن عادت کردیم که باخت برام حاشیه میشه
خواهشا الکی انتقاد نکنید این تیم به ولله باخت همه تیما دارن ما از بس خوبیم که تیم اریان با اون همه بازیکن دفاعی بازی میکرد
بهتره به جایی انتقاد الکی قبل از برانکو رو هم یادمون بیاریم
نقل قول
+9 #13 meysam 2017-03-15 00:23
در جواب aradeslami666
دوست عزیز آقایی فقط 18 سالشه حتی تو لیگ یک هم فیکس بازی نکرده چه انتظاری داری؟
چرا با یک باخت همتون قدر ناشناس می شین؟
فوتبال زیبا رو ندیدی؟ بچه ها خسته بودن و اشتباهات فردی کردن و باختیم!
منصوریان مربی خوبیه؟ بعضی ها لیاقتشون در حد منصوریانه! اگه منصوریان یک سال بدون فراز و نشیب خوب کار کرد بیا به رخ ما بکشش
واقعا متاسفم برا خودمون که با یک باخت اونم با ارائه فوتبال زیبا این قدر زحمت یک سال برانکو رو زیر سوال می بریم لیاقت امثال ما استیلی و درخشان و منصوریانه
نقل قول
+8 #12 پرسپولیسی صدآتیشه 2017-03-14 23:47
اشکال نداره بچه ها انشاالله تو بازی برگشت که تهران هست حالشون رو میگیریم البته کاش تا اون موقع آقای برانکو لجبازی با رامین رو تموم کنه.
نقل قول
+7 #11 بهزاد 2017-03-14 23:30
نقل کردن افشین:
بالجبازیای برانکو همینه تیمی که توده تابازی یه ترکیب ثابت نداشته ربیع خواه تعطیل حق بازی داره ولی رامین نه همین میشه
اینقدر به این ربیع خواه بدبخت گیر ندین. این بیچاره به جر بازی با سپاهان تو بقیه بازیها یا دفاع چپ بوده یا دفاع وسط که هیچ کدوم پست اصلیش نیست. پست اصلیش هافبک دفاعیه
نقل قول
+1 #10 پرسپولیسی 2017-03-14 22:40
اقای برانکو این هم اخر عاقبت لجبازی هایت چقدر همه از پیش کسوتان تا طرفداران ازتو خواهش کردند رامین رابازگردانی ولی مخالفت کردی امروز کاغذپاره رادیدی ربیع خواه علیپور و این لجاجت توباعث این باخت شد چون درتمام طول بازی جای خالی رامین مشهودبود
نقل قول
+6 #9 milllad 2017-03-14 21:51
نقل کردن کیارش:
فقط یکی به این سوال جواب بده:
چرا همه باید تو دفاع راست بازی کنن به جز بهترین مدافع راست آسیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!°

چون بازی کنه همه میدونن دفاع راست باید رامین باشه نه ماهینی نه محرمی ولا اگه رامین بود حداقل با دوگل برنده میشدیم
نقل قول
+17 #8 پپپ 2017-03-14 21:22
اگر خواستید رضاییان را ببخشید و اگر هم نخواستید ببخشید مسولیت آن با خودتان
نقل قول
+25 #7 محمدفتاحی از یزد 2017-03-14 21:18
اشکال نداره دوبازی تیم در دور برگشت میزبلن هست ومیتونیم به جدول برگردیم البته اگه پروفسور دست از لجبازی برداره
نقل قول
+17 #6 افشین 2017-03-14 21:17
بالجبازیای برانکو همینه تیمی که توده تابازی یه ترکیب ثابت نداشته ربیع خواه تعطیل حق بازی داره ولی رامین نه همین میشه
نقل قول
+19 #5 افریقا 2017-03-14 21:17
کاش 2 تا بازیکن ستاره خارجی خریده بودن تا اینطوری نتیجه را واگذار نمی کردیم در هرصورت هرتیمی واسه شرکت در تورنمنت جدید باید بازیکنان باتجربه اون تورنمنت رو به خدمت بگیره
نقل قول
+22 #4 سجاد 4610 2017-03-14 21:16
دوست ندارم مدیریت آقای طاهری رو زیر سوال ببرم ولی وقتی می بینم براحتی چند مدافع فصل قبل رو براحتی از دست دادیم و نتونستیم تو اول فصل و نیم فصل دفاع بگیریم اعصابم داغون میشه :cry:
نقل قول
+22 #3 کیارش 2017-03-14 21:15
فقط یکی به این سوال جواب بده:
چرا همه باید تو دفاع راست بازی کنن به جز بهترین مدافع راست آسیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!°
نقل قول
+22 #2 aradeslami666 2017-03-14 21:11
اینکه خیلی خوشگل منفی میخورم اصلا مهم نیست.فلسفه بازی نکردن حامد اقایی!!برانکو فازت چیه!؟ اگه نمیخوایش چرا نگهش داشتی!میخوای ثایت کنی حرف حرف خودته! بازی قبلم شانسی بردیم با هوش سروش بردیم بازی با کیسه خوزستان شانس اوردیم...چیو میخوای ثابت کنی رضاییان نمیخخوای! توعه هواداری که الا به من منفی میدی همونی که اگه برانکو جام نیاره تهرانو سرش خراب میکنی.یادتون نره این فصلو...بازی با صبا بازی نفت بازی سپاهان...بد کاری کردی برانکو...حالا منفی بدید...منصوریان با اعتماد به جووناش داره جولان میده منم راه فرارم اینه دوپینگ کردن! بازی تبانیه!!!! گروهشون راحته! فقط میدونم اگه رضاییان بود میرفت راست فرشاد میومد چپ ماهینی هم وسط کنار سید.داستان داریم با برانکو و استاد ربیع
...
نقل قول
+18 #1 حسین امینی 2017-03-14 21:07
نمیدونم چرا از باخت زیاد ناراحت نیستم
در صورتی بعد باخت خیلی حال ندارم همیشه
بازی خوب باعث این موضوع فکر کنم
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


ads