ads

ads

ads

 


این پرسپولیسی به آرزویش رسید+عکس

( 9 Votes ) 

پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس آرزوی هوادار این باشگاه را برآورده کرد.

کریم باقری در روزهای پایانی سال 95،در یک اقدام خیرخواهانه با حضور در منزل،محسن طرفدار 7 ساله پرسپولیس که در سال جاری در غم از دست دادن پدرش عزادار شده بود،آرزوی او را برآورده کرد.

محسن دو آرزوی خود را از طریق دوستانش داشتن دوچرخه و حضور در یک مدرسه فوتبال دانسته بود که وقتی مربی پرسپولیس از این موضوع مطلع شد با فراهم کردن مقدمات راهی منزل این هوادار کم سن و سال شد.

باقری که با خرید دوچرخه راهی منزل این هوادار شده بود،با هماهنگی با یکی از دوستان خود مقدمات حضور این هوادار در یک مدرسه فوتبال را فراهم کرد و قبل از آن،برای محسن،پیراهن رئال مادرید خرید تا او که از طرفداران رئال هم محسوب می شود،با روحیه بالا راهی مدرسه فوتبال شود.

اقدام خیرخواهانه باقری باعث خوشحالی زاید الوصف محسن شد و در نهایت مربی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که او روزی پیراهن سرخپوشان را برتن کند.

 





نظرات   

+6 #11 ALIREZA 2017-03-20 18:28
اغرين بر كريم باقري زنده باشي و بر قرار
نقل قول
+27 #10 سعید.م 2017-03-19 19:38
دمت گرمممممممممممممممممممم شاه کریممممممم
نقل قول
+22 #9 حسین 2017-03-19 17:02
دمت گرم و خییییلی مردی
نقل قول
+24 #8 6p.ca 2017-03-19 16:59
با دیدن این تصاویر بشدت تحت تاثیر قرار گرفتم و آرزو میکنم هیچ کودکی در دنیا روزگار تلخ و بی رحم بی پدری رو تجربه نکنه دست آقا کریم هم درد نکنه فقط ایکاش محسن رو در مدرسه فوتبال کیا ثبت نام کنه
نقل قول
+18 #7 یاس سرخ 2017-03-19 16:30
یاشاسین کریم خان.چوخ ممنون گارداش.دوست داریم کریم ارپیجی.الان مدیر عامل کیسه میاد مصاحبه میکنه که این کار پرسپولیسیا درست نیست چون ما ازین استورها نداریم نباید ازین کارا کنن!به هوادارامون فشار میاد نه!!!
نقل قول
+17 #6 پرسپولیسی صدآتیشه 2017-03-19 15:47
خدا رو شکر که محسن جان به آرزوش رسید دست آقا کریم درد نکنه که آرزوی محسن رو برآورده کرد.
نقل قول
+16 #5 پیروزی666 2017-03-19 13:39
آقا کریم دمت گرم...انشاالله سال خوبی داشته باشی .
نقل قول
+13 #4 پرسپولیس 5 2017-03-19 13:37
حالا نوبت ماست تا آقای باقری ما رو به آرزو مون برسونه و رامین رو برگردونه . تا همه با هم با دلی شاد به استقبال بهار و انشا الله قهرمانی برویم .
نقل قول
+14 #3 مهدی خجسته 2017-03-19 13:31
تو رده جوانان لیگ برتر که بودیم یه بازی دوستانه با پرسپولیس انجام دادیم چهار بر یک باختیم یه بازیکن داشتن بازیش بی نظیر بود همه رو درو میکرد از بس تکنیکش بالا بود با خودم میگفتم ارزومه بازیم مثه این شه. ولی اون چپ پا بودو من راست پا. بهش میگفتن حمید. البته یه چیزم بگم تیم ما استقلالو دو بر یک زد و تیمه ماهم درپیت نبود. بعد از یه هفته شنیدم که رفته پرسپولیس برانکو واقعا خوشحال شدم تحقیق که کردم دیدم حمید طاهرخوانی بود حالا واقعا از اقای برانکو میخوام بیشتر بازیش بده بازیش بی نظیره
نقل قول
+13 #2 پرسپولیس افسونگرآسیا 2017-03-19 13:29
فقط از « آقا کریم » برمی آید
نقل قول
+15 #1 mahsa 2017-03-19 13:25
خدا خیرت بده.
یاشا اقا کریم
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


ads