ads

ads

ads

 


از اتوبوس اختصاصی پرسپولیس رونمایی شد+عکس

( 4 Votes ) 

پرسپولیس نیوز : اتوبوس اختصاصی پرسپولیس رونمایی شد.

اتوبوس اختصاصی پرسپولیس که از چندی پیش با تلاش مسئولان این باشگاه آماده شده بود، در اختیار تیم قرار گرفت.

بازیکنان پرسپولیس امروز با این دستگاه اتوبوس راهی ورزشگاه آزادی برای تمرین و فردا راهی بازی با الریان می شوند.

 





نظرات   

+2 #15 مهگل 2017-04-09 17:07
یه چیزی بگم؟خیلی زشته ..هرچی نگاه میکنم هیچ شباهتی نمیبینم بین عکس بالایی و خود اتوبوس.. :sigh: :sad:
نقل قول
-2 #14 6تاییها جیک نمیزنند 2017-04-09 16:33
این که هیچ آرم و لوگویی نداره پس؟؟؟
نه آرم باشگاه نه اون لوگوی پرسپولیس عجبببببببببببببببب
نقل قول
-2 #13 پرسپولیسی ام 2017-04-09 16:05
نقل کردن آذری پرسپولیسی:
این چه طرح مسخره ایه.آخه این کجاش مشخصه مربوط به پرسپولیسه.خیلی بی ذوقین.کجای اون طرح بالایی روی اتوبوس طراحی شده؟اسم پرسپولیس کو؟!

خدایی چشماتون مشکل داره هم طرح باشگاه هم اسم زیبای پرسپولیس جلو، پشت و کنار اتوبوس هست
نقل قول
0 #12 حامدمکی 2017-04-09 16:02
اینکه رنگشم سرخ نیست تقریبا نارنجیه.طرحشم،طرحی که نظرسنجی شد نیست.تو رو خدا حداقل با سفید اسم پرسپولیس رو بزنید خداییش اینجوری که زشته.حالا که زحمت کشیدین دیگه خوشگل باشه.
نقل قول
+1 #11 حامدمکی 2017-04-09 15:58
چرا اینطوریه.حتی رنگشم سرخ نیست.طرحشم اون طرحی که نظرسنجی کردن نیست.خداییش خیلی بده.اگه مسیولین باشگاه نظرات رو میخونید،تورو خدا حداقل با سفید اسم پرسپولیس رو بزنید.راستش این مدل که همه مسخرمون میکنند.تو اینستا و تلگرامم ازین طرح استقبال نشده همه میگند زشته.
نقل قول
+1 #10 فیروز 2017-04-09 15:24
افتضاح !!!!!
نقل قول
+2 #9 Hooman66 2017-04-09 15:18
این همه نظرسنجی گذاشتن بعد این طرح رو انتخاب کردن!!!؟؟؟ :|
نقل قول
+2 #8 mohammad 2017-04-09 15:09
شاید آرم باشگاه و نوشته های دیگه به رنگ سفید روی این طرح سوار بشه
نقل قول
+2 #7 مجتبی 2017-04-09 15:02
یعنی خاک بر سرشون با این طرحشون
نقل قول
+2 #6 محمد 2017-04-09 14:55
زیاد جالب نیس خیلی خال خالیه :| ولی بازم خوشگلیاشو داره :lol:
نقل قول
-3 #5 mehdi1277 2017-04-09 14:13
نقل کردن آذری پرسپولیسی:
این چه طرح مسخره ایه.آخه این کجاش مشخصه مربوط به پرسپولیسه.خیلی بی ذوقین.کجای اون طرح بالایی روی اتوبوس طراحی شده؟اسم پرسپولیس کو؟!

کلا عادت داریم ناشکری کنیم بازم خدارو شکر همین رو برامون خریدند یکی ندونه تا الان امکانات باشگاه رئال رو داشتیم بازم دست مدیریت درد نکنه یه عده به همه چی انتقاد می کنند اون موقع میگن ما هواداریم حق داریم
نقل قول
+1 #4 Amin 2017-04-09 13:59
فقط میتونیم بگم خاک بر سر طراحش
نقل قول
+5 #3 reza 2017-04-09 13:25
مسخره کردین مارو؟؟؟
اون همه طرح خوب بود
معلوم نشد چطور این انتخاب شد
حالا این به کنار
این عکس کجاش شبیه طرح انتخابیه اخه؟؟؟
یکم ذوغ و سلیقه به خرج بدید
نقل قول
+67 #2 8 2017-04-09 13:19
فقط قرمزه.دیگه هیچی :-?
نقل قول
+70 #1 آذری پرسپولیسی 2017-04-09 13:08
این چه طرح مسخره ایه.آخه این کجاش مشخصه مربوط به پرسپولیسه.خیلی بی ذوقین.کجای اون طرح بالایی روی اتوبوس طراحی شده؟اسم پرسپولیس کو؟!
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


ads