ads

ads

ads

 


برنامه ریزی ۲۵ هزار هوادار الهلال در مسقط / شعار قافیه‌دار تماشاگران حریف عربستانی پرسپولیس!

پرسپولیس نیوز : کانون هواداران باشگاه الهلال عربستان پیش‌بینی حضور ۲۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه سلطان قابوس عمان جهت تماشای بازی این تیم و پرسپولیس را کرده است.

 تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس تهران ساعت 19 دوشنبه 4 اردیبهشت ماه در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط، پایتخت عمان در چارچوب هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

در این میان کانون هواداران تیم الهلال عربستان در عمان با راه‌اندازی کمپینی در شبکه‌های اجتماعی خواهان حضور 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه سلطان‌ قابوس  و تشکیل کمربند آبی جهت رویارویی با پرسپولیس شده است. این کانون همچنین از هواداران خواست تا حضور گسترده‌ای در فرودگاه مسقط جهت استقبال از کاروان تیم الهلال عربستان داشته باشند.

کانون هواداران تیم الهلال عربستان شعار جالب قافیه‌دار عربی نیز به این مضمون منتشر کرده است: الهلال فی مسقط، لا یسقط که به معنی الهلال در مسقط سقوط نمی‌کند، می‌شود.





نظرات   

+1 #9 فقط پرسپولیس 2017-04-22 10:00
ایکاش برانکو انصاری رو تو بازی پدیده بازی نمیداد تا مصدوم نمیشد.. حالا بدون سیدجلال و انصاری چیکار کنیم؟ حتما دوباره فرشادو میذاره دفاع چپ و ربیعخواهم دفاع وسط با ماهینی.. باز ماهینی خوبه اما ربیعخواه یه تکل نمیزنه.. خدا بخیر بگذرونه.. فقط خدا کمکمون کنه.. باز خوبه کمال هست
نقل قول
+6 #8 هوادار تیم اول تهران 2017-04-22 09:23
آسمون به زمین بیاد ، زمین به آسمون ... مسی و رونالدورو هم بردارن بیارن ، حتی با غیبت انصاری ، سروش و سید جلال ....بازهم این باری با برد پرسپولیس تمام میشه .
حتی 1 درصد شک نکنید.
دوشنبه پروردگار هم طرفدار پرسپولیسه ، به خاطر هانی و به خاطر 40 میلیون هوادار دیگه پرسپولیس . دوشنبه 40 میلیون و یک نفر منتظر برد پرسپولیس هستن .
تنها جبران برای هانی اینه که جام قهرمانی آسیا رو بالا ببره .
نقل قول
-2 #7 علی 2017-04-22 02:12
میبریمشون ولی امیدوارم هانی حلالمون کنه چون آه این بچه رو در آوردیم ????
نقل قول
-3 #6 الهلال رو ببر 2017-04-21 23:41
یا ابوالفضل انصاری بازی الهلال رو از دست داد! !!!
۸۰ بار کامنت تو همین سایت گذاشتم که شمارو به خدا انصاری رو تو این بازی تشریفاتی بازی ندهید ولی افسوس که این کادر فنی ابله و بی شعور و همیشه خواب مغزهای فندقی شان به این چیزا قد نمیده یک مشت مشنگ بی فکر که فقط تا نوک بینی شون رو به زور میتونن ببینند رو چه به دوراندیشی و تدبیر و این حرفا به والله نتیجه‌ای تو این بازی رقم خواهد خورد که تا دهها سال مضحکه کیسه کشها و سبب ساز شعارهای تمسخرامیز آنها خواهد شد مثل روز برآیم روشن بود که این چلمنگ ها شیرینی جشن قهرمانی رو به زهر هلاهل تبدیل خواهند کرد در ضمن این کادر پزشکی کی قراره به درد پرسپولیس بخوره؟ ؟
نقل قول
+4 #5 غلامحسین 2017-04-21 23:25
ولکن نحن نقول الهلال یسقط مع ایدی الجیش الاحمر الایرانی فریق برسبولیس ترجمه اما ما میکوییم الهلال سقوط میکنه با دستان ارتش سرخ ایران تیم پرسپولیس
نقل قول
+3 #4 این قرمز منه عشق منه 2017-04-21 22:55
هیچی دیگه با این وضعیت رفت و برگشت میهمان بودیم ,
باید بازی های میزبانیمون رو تو مالزی یا استرالیا یا تایلند که پر از ایرانی هست برگذار کنیم
نقل قول
+3 #3 هادی 2017-04-21 22:41
عجب مسئولایی داریم. فکر کنم مسولامون فکر می کردن تمساح و سوسمار با هم فرق دارن!!! یهو بازی رو می نداختن ریاض یه سفر حج هم می رفتن...
نقل قول
+4 #2 سعید پرسپولیسی 2017-04-21 22:32
هوادارن بیشمار قرمز قبول کنیم که با غیبت سید جلال و سروش کارمون تو عمان خیلی سخته! حتی با مساوی هم حذف هستیم. لطفا همه به هر نوعی میتونند انرژی مثبت بدهند! من خودم 1000 صلوات نذر برد پرسپولیس کردم که انشاالله مقبول بشه! هواداران حقیر استقلال از بس تو این دوروزه حسرت خوردند و حقارت کشیدند منتظر حذف تیم ما هستند! برای اینکه دشمن شاد نشیم خالصانه دعا کنید! آمین
نقل قول
+4 #1 Somayeh 2017-04-21 22:28
الهلال فی مسقط،حتما یسقططططط
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


ads